امام جمعه کاشان گفت: حاشیه‌ای در بین مسابقه ایران با هنگ‌کنگ اتفاق افتاد و آن هم تک‌خوانی یک خانم بوده که شرعا حرام است و با توجه به تحقیقات وزارت ورزش و وزارت ارشاد طبق اعلام خود مجوزی صادر نکرده است.

سیدسعید حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به حکمت ۴۲ نهج‌البلاغه اظهار داشت: در موقع بیماری توحید ما ضعیف نشود و وظیفه ما دعا و استغفار است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان کاشان معتکف شدند و امیدواریم دعاهای معتکفان در حق مومنین مستجاب و رحمت الهی با عنایت به دعای آنان به روی ما باز شود.

امام جمعه کاشان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و ۱۳ رجب ابراز داشت: بر اساس روایات حضرت علی(ع) هیچگاه از قرآن جدا نیست و از این رو اگر جنگی علیه حضرت علی(ع) به راه انداختند با قرآن جنگیدند.

وی ضمن اشاره به تحولات جبهه مقاومت و یمن گفت: آمریکایی‌ها هنوز از فرستادن اسلحه و تجهیزات نظامی به اسرائیل دست بر نداشته و در آخرین کمک نظامی ۵۰ جنگنده جدید و مدرن و ۱۲ بالگرد آپاچی را به اسرائیل فرستاده و به آنان کمک کرده است.

حسینی ضمن اشاره به شهادت ۱۷هزار زن و کودک تصریح کرد: به خاطر ظلم‌های در غزه و یمن ۶۰۰ وکیل شواهد و مدارک جنایات اسرائیل را به دادگاه لاحه تقدیم کردند و از طرفی نشانه‌هایی از تفرقه در برخی ایالات‌های آمریکا به گوش می‌رسد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه به اذعان رئیس جمهور آمریکا عملیات این کشور علیه یمن آنان را از تصمیمات خود منصرف نکرده است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اقدامات یمن را تایید کردند و از این رو ما نیز اقدامات یمن در قطع شریان اقتصادی اسرائیل تایید می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر تاکید کرد: ما از ورزش به ویژه فوتبال که اقبال عمومی دارد، حمایت می‌کنیم اما حاشیه‌ای در بین مسابقه ایران با هنگ‌کنگ اتفاق افتاد و آن هم تک‌خوانی یک خانم بوده که شرعا حرام است و با توجه به تحقیقات وزارت ورزش و وزارت ارشاد طبق اعلام خود مجوزی صادر نکرده است.

امام جمعه کاشان افزود: اگر دولت مجوز داده مقصر است و اگر شرکت خصوصی انجام داده عده‌ای این موضوع را بهانه قرار داده تا دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را بکوبند؛ ما از فحشا هیچ حمایتی نمی‌کنیم چراکه نمایش یک زن ایرانی در آن موقعیت محکوم است.

کد خبر 827700
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IT ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    32 5
    تمام مسایل مملکت حل شده ،فقط مونده تک خوانی زنان
    • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      2 18
      خیر عزیزم مشکلات اقتصادی جزو مسائل کشور است همانطور که عدم رعایت قانون توسط برخی در زمینه حجاب هم برای کشور یک مسئله است.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 7
    اگر حدود الهی و شرع را چهارچوب رفتار و کردارمان قرار ندهیم، در هر حرکت و سکونی دچار خسارت و بدبختی می شویم. ما مردم باید مستقل از حکومت مواظب خودمان و اعتقادات مان باشیم.