سخنگوی وزارت خارجه حمله بامداد امروز پاکستان به نقطه مرزی در سیستان و بلوچستان ایران را اعلام کرد.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: بمنظور ابلاغ رسمی اعتراض و درخواست توضیح دولت پاکستان در این رابطه، کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امور خارجه است.

کد خبر 825523
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    8 17
    پاکستان با این اقدام تروریست های جیش العدل را خط قرمز خود اعلام کرد.تصمیمی مدبرانه برای مقابله با پاکستان باید اتخاذ شود
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    6 10
    کاردارشون اخراج کنید
    • US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      11 1
      پاکستان قبلا این کار را کرده بود هم کاردار خودش را فرا خوانده بود هم کاردار کشور مارا از خاک خود بیرون کرده بود
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    9 12
    سپاه پاسداران باید جواب دندان شکن دیگری به ارتش پاکستان و هم مردم پاکستان بدهد. ایران به گروهک تروریستی جیش الظلم حمله کرده است/ ارتش پاکستان جنایتکار هم به مردم مظلوم سراوان ایران حمله کرده است شرم آور و تاسف بار است. سپاه به گروهک تروریستی جیش الظلم حمله کرده است/ ارتش پاکستان جنایتکار هم به مردم مظلوم سراوان ایران حمله کرده است شرم آور و تاسف بار است. مخفیگاه تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و مزدورانشان 100 درصد فقط در خاک پاکستان بوده است، نه استان سیستان و بلوچستان ایران
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    10 6
    18 میلیارد دلار غرامت عدم اجرای خط لوله صلح با پاکستان رو به اجرا بگذارید. مرز پاکستان رو با نیروی نظامی طوری ببندید که امکان قاچاق سوخت از بین بره. طبق آماری که چند وقت پیش اعلام شد سالانه بالای 2 میلیارد لیتر سوخت به پاکستان قاچاق میشه. یعنی روزی 7 تا 8 میلیون لیتر. همین دو کار تاثیر بالایی داره. و در نهایت اینکه درصد غنی سازی رو بالا ببرید و به سمت همونی که همه میدونیم حرکت کنید. منطقه ما پر است از کشورهایی که قدرت هسته ای هستن و این دستمون رو در بسیاری موارد محدود میکنه. بازی بسه دیگه.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    15 4
    شما که میدونستید پاکستان جواب میده. قدرت اتمی هم هست. امیدوارم با فکر شروع کرده باشید این ماجرا رو. نمیگم وارد درگیری نظامی بشید. ولی بستن مرزها و به ویژه بستن امکان قاچاق سوخت، تعیین تکلیف عبدالحمید یک بار برای همیشه، غرامت 18 میلیارد دلاری خط لوله صلح، و بالا بردن درصد ع=غنی سازی کارهاییه که لازمه
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    2 8
    گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه/ و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون مانند آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در منطقه بوده است.
  • TR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 11
    کشورهای اسلامی باید همه درگیری‌ها را رها می‌کردند و در برابر صهیونیست‌ها متحد می‌شدند
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    ایران، همسایه‌ای است که از سال 2011 تاکنون در کنار عراق علیه داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ایستاد عارف علوی بی ادب، رئیس جمهور پاکستان جنایتکار باید رسما از ایران عذرخواهی کند
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    کاردار سفارت پاکستان در تهران روز پنجشنبه به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد و باز هم هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است..
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    اگر از جانب کشور ما در خاک کشور پاکستان اقدامی تروریستی انجام شده بود ، پاکستان حق داشت مدعی شود. اما ای اس ای به همکاری رژیم های تکفیری و در سرسپردگی به آمریکا سال ها ست که در تشکیل و راه اندازی گروه های تروریستی و اعزام انها به کشور ما دست دارد و باید به فهمند هر تعرضی بلافاصله پاسخ داده خواهد شد.
  • عدالت IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    خوبه اینجوری اقلا تندروهای سیستان بلوچستان که به خودمون ضربه میزدن باپاکستان مشغول جنگ میشن عجب سیاستی