در دوره و زمانه‌ای که هوش مصنوعی و دیجیتال کارها را بسیار ساده کرده، یک عکاس ایتالیایی با صبر زیاد و مهارت و تکنیک فوق العاده‌اش توانسته تصویری ثبت و سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تصویر خارق العاده عکاس ایتالیایی

به گزارش همشهری آنلاین، در چند روز اخیر عکس «والریو میناتو» از مقارنه ماه، کوه ویسو و عمارتی در منطقه تورین ایتالیا در فضای مجازی به سرعت وایرال و پر بازدید شده تا جایی که ناسا آن را به‌عنوان «تصویر روز نجوم» برای کریسمس ۲۰۲۳ انتخاب کرده‌است.

تصویر برداری و خلق این عکس منحصربه‌فرد در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این عکاس ایتالیای می‌خواست یک هم‌ترازی کمیاب از ماه را با «گنبد باسیلیکای سوپرگا» در منطقه تورین و «قله ویسو» در کوه‌های «آلپ کوتیان» ثبت کند.

ثبت این عکس دشوار ۶ سال به طول انجامید؛ چرا که نیازمند مشاهده دقیق مراحل ماه، موقعیت آن در افق و شرایط آب و هوایی بود. میناتو پس از سال‌ها مطالعه دقیق این متغیرها و انتظار صبورانه برای شرایط ایده‌آل توانست این موقعیت را به دست‌آورد و نتیجه این صبر، خلق عکسی کمیاب شد.

عکسی که به عقیده کارشناسان شانس گرفتن آن یک در میلیون است و در فضای مجازی و صفحه این عکاس ایتالیایی میلیون‌ها بار دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 824044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha