اداره کل هواشناسی استان تهران برای  امروز و فردا در پایتخت بارش باران و برف، مه‌گرفتگی و کولاک برف پیش‌بینی کرد.

کولاک

به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، از امروز (شنبه) تا صبح یکشنبه آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان، در بعضی ساعات بارش باران (گاهی برف) در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ زیاد دور از انتظار نیست.

از امروز تا یکشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی (به ویژه ارتفاعات) و از دوشنبه تا سه‌شنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

از عصر یکشنبه تا صبح سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده‌ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است. از ظهر سه‌شنبه با بروز ناپایداری جو، به تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

برای آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد گاهی ابری و وزش باد شدید و رگبار باران با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۷ دی) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 822053
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha