امام جمعه کرمانشاه عملیات تروریستی اخیر کرمان را حاصل تفکر خبیث و پلید صهیونیست‌ها دانست.

حبیب‌الله غفوری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۵ دی) کرمانشاه با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان گفت: اینکه این هموطنان درچهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جوار مزار ایشان به شهادت رسیدند عادی و ساده نبوده و بالاترین سعادت است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: دشمن صهیونیستی بعد از ۸۰ روز بمباران علیه غزه و رویایی با سپاه اسلام در جبهه مقاومت زمین‌گیر شد و ناکام ماند و نتوانست هیچ دستاوردی داشته باشد و همین باعث شد به چنین عملیاتی روی بیاورد.

‌غفوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اگر یکسال دیگر هم جنگ را ادامه دهد دستاوردی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها برای جبران این ناکامی به ترورهای کور فرزندان معنوی اسلام در لبنان، سوریه، عراق و در نهایت ایران روی آوردند که شهادت سید رضی موسوی و شهدای ترور کرمان از مصادیق آن بود.

وی با بیان اینکه امریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل وحشت از انتقام سخت ایران این عملیات تروریستی را با دادن پول به گردن داعش مفلوک و محتاج انداختند، افزود: تاخیر در بیانیه‌ای که داعش صادر کرد، نشان از زد و بند برای بر عهده گرفتن این عملیات بود.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر انتقام سخت ایران از دشمن برای این عملیات تروریستی، عنوان کرد: بخشی از انتقام ما در انتخابات آینده است که با تشکیل مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انقلابی و بصیر به جنگ دشمن برویم و همچنین حامی جبهه مقاومت باشیم.

کد خبر 821772
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی US ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    دقیقا همین طور است باید ایران به اسراییل حمله مستقیم انجام دهد ......
  • مجتبی US ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    دقیقا همین طور است باید ایران به اسراییل حمله مستقیم انجام دهد ......