مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

پسر ۱۵ساله که با تیراندازی در مدرسه‌ای در آمریکا ۴دانش‌آموز را به قتل رسانده بود، به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

قاتل 15 ساله

همشهری‌آنلاین: به نقل از ای بی سی، دو سال پیش اتان کرامبلی ۱۵ ساله، دانش‌آموز مدرسه آکسفورد میشیگان، تصمیم هولناکی گرفت. او پسر خشنی بود و از پدرش خواسته بود تا برایش یک اسلحه خاص بخرد. حتی قبل از اقدام هولناکش، مدام درباره مهمات و اسلحه تحقیق می‌کرد که از چشم معلمش دور نماند. اتان یک روز یک نقاشی از تفنگ نیمه خودکار کشید و آن را روی میز معلمش گذاشت و در کنارش نوشت: «افکارم متوقف نمی‌شوند، کمکم کن».

رفتارهای عجیب اتان باعث شد که معلم او ماجرا را با خانواده‌ وی در میان بگذارد اما آنها توجهی به او نکردند. پسر ۱۵ساله نزد دوستانش از کشتار و خونریزی صحبت می‌کرد و روز قبل از حادثه در توییت ترسناکی نوشته بود: «امروز من تبدیل به مرگ شدم، ویرانگر دنیاها. بیایید فردا در آکسفورد همدیگر را ملاقات کنیم.»

با این افکار بود که اتان صبح روز جنایت اسلحه نیمه اتوماتیک را از اتاق کار پدرش برداشت و به مدرسه رفت. او به محض ورود به مدرسه، دانش‌آموزان را هدف گلوله قرار داد. اتان ۴ دانش آموز به نام‌های مدیسین بالدوین، ۱۷ ساله، حنا جولیانا، ۱۴، تیت مایر، ۱۶ ساله، و جاستین شیلینگ، ۱۷ ساله را کشت و ۶ دانش آموز و یک معلم در تیراندازی او زخمی شدند.

ارزان ترین قتل سال در تگزاس | قتل فقط بخاطر ۱۰ دلار

وی پس از دستگیری سال گذشته به ۲۴ اتهام از جمله قتل عمد درجه یک و تیراندازی منجر به مرگ اعتراف کرد. او روز جمعه گذشته، قبل از صدور حکم به قاضی دادگاه گفت که می‌خواهد قربانیانش خوشحال باشند و هر حکمی را که خواستند اعمال کند. اتان گفت: «من واقعا آدم بدی هستم، کارهای وحشتناکی انجام داده‌ام که هیچ کس نباید انجام دهد.

در جلسه دادگاه پدر و مادر اتان نیز به دلیل بی‌توجهی به رفتار او به ۴ فقره قتل غیرعمد متهم شدند. در حالی که والدین قربانیان از دادگاه خواستار مجازات اعدام برای قاتل فرزندانشان بودند، قاضی او را به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم کرد.

کد خبر 814426
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha