وزیر امور خارجه ایران در پیامی با اشاره به توحش رژیم صهیونیستی در رفتار با اسراء و شهروندان فلسطینی که توسط این رژیم به گروگان گرفته شده‌اند نوشت که رژیم آپارتاید صهیونیستی در رقابت با داعش در خلق جنایت بسیار جلوتر است.

امیر عبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیرعبداللهیان در این پیام در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: نسل‌کشی و کودک‌کشی، کاربرد سلاح‌های ممنوعه، ممانعت از ورود آب، غذا و دارو به غزه و توحش در رفتار با اسرا و شهروندان بی‌گناه گروگان نشان می‌دهد این رژیم آپارتاید و اشغالگر در رقابت با داعش برای خلق انواع جنایت، بسیار جلوتر است!

‏وی افزود: عدم توجه فوری به هشدار دبیرکل سازمان ملل و استمرار حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل، منجر به فروپاشی ساختاری سازمان‌های بین‌المللی، صلح و امنیت جهانی و سرانجام زوال حیثیت بشریت خواهد شد.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: ‏بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسراییل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.

رژیم صهیونیستی اخیراً تصاویری از عده‌ای از اسرای فلسطینی منتشر کرده و مدعی شده که این افراد از اعضای جنبش مقاومت فلسطین (حماس) هستند. با این حال مشابهت رفتار صهیونیست‌ها به تصاویری که پیشتر از سوی گروه تروریستی داعش در رفتار با اسرا منتشر شده بود، انتقادهای شدیدی برانگیخته است.

کد خبر 814135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    48 0
    آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    32 0
    آمریکا، غرب و ناتو در این مدت 21 سال در افغانستان تسلیحات طالبان و سایر گروه های تروریستی را تامین می کردند.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    31 0
    واین در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال از تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم از تروریست های داعش در افغانستان کمک و حمایت می کنند. کاخ سفید، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
  • بابائی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 0
    حمله اسرائیل به پایگاه نظامی ایران در سوریه بی‌پاسخ نمی‌ماند ولی متأسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 0
    جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵/ جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    23 0
    ۱۶:۵۳۱۷ آذر ۱۴۰۲/ رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    19 0
    ۱۶:۴۴۱۷ آذر ۱۴۰۲/ تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که متاسفانه از سال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز اسرائیل را ندادند چرا؟ چرا ارتش اسد جواب اسرائیل رانمی دهد.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    17 0
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    15 0
    نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ سازمان ملل خیانتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    16 0
    نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 0
    دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 0
    بیش از ۱۷۴۸۷ شهید؛ نتیجه ۶۳ روز شهیونیست‌ها تجاوز به غزه/ رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه آمریکا به‌عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    22 0
    حمله به 3 پایگاه آمریکا در عراق و سوریه/ منابع عراقی خبر دادند 3 پایگاه آمریکا در عراق و سوریه تنها به فاصله کوتاهی هدف حمله پهپادی و راکتی قرار گرفته‌اند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    15 0
    آمریکا، افغانستان را تهدید نظامی کرد/ و باز هم 100 درصد هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 2001 تاکنون برای همه دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    24 0
    اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    22 0
    تعداد شهدای غزه به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسید شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. افزایش شمار مجروحان در شصت و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۶ هزار و ۴۸۰ تن در این باره گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در حال کشتار و نسل‌کشی تمام خانواده‌ها در مدارس و محله‌های مسکونی است. که اشغالگران رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس‌ها برای خارج کردن مجروحان و شهدا جلوگیری می‌کند و مجروحان به‌دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهند. تنها در چند ساعت گذشته ۳۱۳ شهید و ۵۵۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد زیادی از جان‌باختگان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها رها هستند. شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    20 0
    یهود صهیونسیت ۳ بر یک از داعش جلو است
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    23 0
    اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    25 0
    کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    25 0
    انگلیس پنج مقام ایرانی را تحریم کرد انگلیس در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، پنج مقام ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    19 0
    شهادت یک خبرنگار دیگر در حملات اشغالگران به غزه/ تعداد شهدای خبرنگار به ۸۱ نفر رسید رژیم صهیونیستی در جنایت دیگری یک خبرنگار را به همراه خانواده‌اش به شهادت رساند.
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    23 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    26 0
    نگاه تیزبین امام راحل به شیطان بزرگ را ببینید و آرزویی که برای غربزده‌های مفلوک داشت: آنهائی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند‌، با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد، مگر این که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد. و روابط ما با آمریکا روابط یک مظلوم با ظالم است، روابط یک غارت شده با غارتگر است.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    23 0
    ضربه شدید حماس در طوفان الاقصی به اسرائیل، نتانیاهو را چنان دچار جنون کرده که نردبان سقوط را نردبان صعود می‌بیند. به همین دلیل مجددا جنگ را با اهداف دست‌نیافتنی شروع کرده است. هر روز که از این جنگ می‌گذرد سرعت سقوط او در این سراشیبی بیشتر می‌شود. کاش این دیوانه می‌فهمید.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    25 0
    چگونه است که به نام مهسا امینی در کنگره آمریکا جنایتکار قانون تصویب می‌کنند ولی در مقابل کشتار هزاران زن مظلوم فلسطینی کر و لال و کورند!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    26 0
    آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند. آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.