مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
۰ نفر

سارق جوان برای فرار از ساختمان اداری سوار آسانسور شد غافل از اینکه آسانسور خراب است و حادثه‌ای هولناک انتظارش را می‌کشد.

پاره شدن کابل آسانسور

همشهری آنلاین: بعدازظهر هشتم آذرماه به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید که مردی در جریان سقوط آسانسور یک ساختمان اداری در منطقه خلیج‌فارس جان باخته است. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه معلوم شد که فرد جان باخته یک سارق بوده که همدستش نیز از سوی نگهبانان ساختمان دستگیر شده است. با تحقیق از همدست دستگیر شده معلوم شد که آن روز ۲سارق جوان برای دستبرد به یک مطب دندانپزشکی وارد ساختمان شده بودند.

یکی از سارقان بیرون مطب کشیک داده و دیگری وارد آنجا شده و اقدام به سرقت تجهیزات باارزش کرده بود. در همین هنگام سارقی که بیرون مطب بود، متوجه افرادی می‌شود که مطب نزدیک می‌شدند و بعد از اینکه همدستش را مطلع می‌کند، خودش از پله‌ها پایین می‌رود که فرار کند. همدستش نیز با ساکی که اموال سرقتی داخل آن بود، از مطب خارج شده و برای فرار سوار آسانسور می‌شود اما آسانسور به دلیل نقص فنی سقوط کرده و باعث مرگ سارق می‌شود.

همزمان نگهبانان ساختمان که متوجه ماجرا شده بودند، با دیدن همدست سارق که قصد فرار داشته او را دستگیر می‌کنند و پلیس را در جریان قرار می‌دهند.

با این اطلاعات، متهم دستگیر شده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات درباره این سقوط مرگبار ادامه دارد.

کد خبر 812451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha