مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

در جریان ۳ حادثه جداگانه در نخستین روز هفته ۳ مرد جانشان را از دست دادند و پرونده مرگ آنها روی میز بازپرس جنایی تهران قرار گرفت.

حمله جوان به ماشین پلیس

 همشهری آنلاین؛ گروه سرنخ: نخستین حادثه ساعت ۱۶ شنبه هشتم مهر به قاضی موسی رضازاده بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران اعلام شد. بررسی ها حکایت از این داشت که جوان جان‌باخته که در جسدش در پاسیوی یک خانه افتاده بود، سارق منزل بوده است.

وی با همدستش به قصد خالی کردن خانه‌ای در طبقه دوم ساختمان قدم در آنجا گذاشته و می خواسته از طریق پنجره‌ای که در قسمت نورگیر و پاسیو بوده، وارد خانه شود اما تعادش را از دست داده و به پایین سقوط کرده بود. همچنین وسایل سرقتی و لوازمی مانند دیلم و پیچ گوشتی نیز در کیف او دیده می شد. جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری همدستش ادامه دارد.

دومین حادثه ساعت ۱۹ شنبه اتفاق افتاد و قربانی یک کارگر جوان افغانستانی بود. وی در یک ساختمان نیمه کاره کار می‌کرد اما با یکی از هم‌وطنانشان بر سر مسائل کاری درگیر شده و به قتل رسیده بود. قاتل که در صحنه جرم حضور داشت دستگیر شد و در بازجویی ها اعتراف کرد که در درگیری مقتول را هل داده و سرش به بلوک های سیمانی خورده است. وی بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

اما سومین و آخرین حادثه روز شنبه، ساعت ۲۲ شب به بازپرس جنایی تهران مخابره شد. قربانی سوم نیز یک جوان افغانستانی بود که در اتاقک نگهبانی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی ها نشان می داد که آخرین بار یکی از هم‌وطنانش مهمان او بوده است. ظاهرا آنها رقیب عشقی یکدیگر بودند قاتل بر سر یک دختر و با انگیزه انتقام جویی دست به جنایت زده است. تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 792905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    1 0
    از همشهری آنلاین میخوام لطفا افغان هراسی نکنید! روزی چندتا قتل که دیگه انقدر تو بوق و کرنا کردن نداره!