وزیر آموزش و پروش درباره پیگیری‌ها برای حل مشکل واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش توضیح داد.

سردر وزارت آموزش و پرورش

به گزارش همشهری آنلاین، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پروش در حاشیه مراسم کاشت نهال در دبیرستان ماندگار البرز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: خواهش می‌کنم شما هم مثل بنده دائما واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش را مطالبه کنید.

وی افزود: طبیعتا من در کنار بازنشسته‌های خودم هستم و بارها از رئیس سازمان برنامه بودجه تحقق این امر را خواستم. مشکلاتی دارند که قابل درک است و قول دادند به زودی این مساله را حل کنند.

صحرایی همچنین درباره رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد که فاز اول رتبه‌بندی در آخرین مراحل خود بوده و تمامی اعتراضات بررسی شده است.

وزیر آموزش و پروش درباره پیشنهاد رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مبنی بر درج پیام درباره درختکاری در صفحه آخر کتب درسی گفت: ما تقریبا در سال ۱۵۵ میلیون جلد کتاب برای دانش‌آموزان چاپ می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ایشان مبنی بر درج پیامی درباره درختکاری در صفحه خالی پشت جلد کتب درسی که یک طرف آن نوشته دارد و طرف دیگر سفید است، قابل بررسی است و حتما این موضوع را به رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتقل می‌کنم.

کد خبر 812268
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • معلم IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    مسئولین محترم چرا پاداش ارگان های دیگر سر یع پرداخت می شه اما پاداش معلم را گرو نگه می دارید