معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش علت تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ را تامین منابع ذکر کرد.

علی فرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱، تاخیر در پاداش را به خاطر تامین منابع بیان کرد و افزود: خوشبختانه همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه رویکرد مثبتی نسبت به فرهنگیان دارند و با تلاش آنها و پیگیری مجدد به محض تامین منابع باقی مانده، پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع، رتبه بندی را یک مسیر در جریان دانست و افزود: معلمان تازه استخدام شده، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ... بنا بر شایستگی‌هایی که کسب کرده‌اند، در مسیر رتبه بندی قرار گرفته‌اند و نیز تمام اعتراضات بررسی شده و احکام جدیدشان صادر شده است.

وی در خصوص توزیع شیر در مدارس نیز تصریح کرد: این امر مورد تاکید رئیس جمهور بود که دستورهای ویژه‌ای داده‌اند. چون طرح چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد صد درصدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذرماه این استان‌ها کاملا به توزیع شیر در مدارس ابتدایی خواهند پرداخت. باید این شیرها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند و نیاز است پس از بسته‌بندی به مدت ۲ هفته در محیطی نگهداری شوند که قدری تاخیر به خاطر این مسائل بوده است.

کد خبر 813398
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 1
    یارانه ما را هم کم کنید بریزید برای معلمان که هر روز غیرحضوری تدریس میکنند
    • خسروی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 1
      معلمین هم می توانند در منزل بنشینند و خیلی بی تفاوت کاری نکنند چون هوا آلوده است!!!!و من معتقدم که شخص شما کسی نیستید که هزینه ای بدهید و فکر می کنم که حتی خرید یک روزنامه در دستور کار روزانه ات نیست /ولی تربیت نسل و آموزش خیلی خیلی بیشتر از یارانه شما ارزش داره / به عوض نثار کردن پولی که خودت براش تلاشی نکردی به این فکر کن که جرات می کنی دست در جیبت ببری و از خودت هزینه کنی تا جامعه بهتری نسبت به شخص خودت داشته باشی . ضمن اینکه.... نترس ...... هزینه کردن فرهنگی بازگشت خوبی داره / آدم باید هر روز حداقل یک آهنگ خوب گوش بده / یک شعر خوب بخونه / یک تصویر زیبا نگاه کن حداقل / و اگر شد و از دستش برآمد دو سه جمله با معنا بگه .................
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    وای نه
  • عباس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    ...شما هنوز رتبه‌بندی ما بازنشستگان فرهنگی 1400را پرداخت نکرده‌اید پس چگونه سراغ اجرای رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال 1401رفته‌اید؟...