باشگاه فولاد خوزستان خبر پارگی رباط صلیبی ستاره جوان خود را تایید کرد.

توپ

به گزارش همشهری آنلاین، فولاد خوزستان که نتوانست فعالیت زیادی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و پس از تغییر کادر فنی نیز ایگناسیو مارتینز به کمبود شدید بازیکن در تیمش اشاره کرده، حالا با یک اتفاق تلخ و پارگی رباط صلیبی هافبک جوان خود نیز مواجه شد.

علیرضا باویه که محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است و در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به گذشته فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست آورده و هفت بازی در ۱۰ مسابقه اخیرشان انجام داده بود، با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

این هافبک ۲۱ ساله که همراه با تیم فوتبال امید ایران نیز در رقابت‌های مرحله انتخابی المپیک و جام ملت‌های آسیا نیز حضور داشت، در بازگشت به تمرینات فولاد با اتفاق تلخی مواجه شد تا دست سرمربی اسپانیایی خالی‌تر از قبل شود.

اکبر مرادی، پزشک باشگاه فولاد خوزستان، در این رابطه گفت: علیرضا باویه در جریان تمرین از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد که با توجه به تشخیص قطعی و انجام آزمایش‌های تخصصی لازم، روند درمانی این بازیکن به‌زودی زیر نظر یکی از برترین جراح‌های کشور آغاز می‌شود تا شاهد درخشش دوباره این ستاره جوان با پیراهن فولاد خوزستان باشیم.

کد خبر 811588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha