بیوه قاتل زنجیره‌ای فرانسه که به «دیو آردن» معروف بود به دلیل همکاری با او در ارتکاب ۳ قتل محاکمه می‌شود.

قاتلان فرانسوی

همشهری‌آنلاین _ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از دیلی‌میل، مونیک اولیویه ۶۵ ساله وقتی به عنوان همسر سوم با میشل فورنیره ازدواج کرد، فکر می‌کرد با یک مکانیک خوش اخلاق و مردم دار ازدواج کرده است اما این مکانیک به ظاهر آرام، شب‌ها به جنایتکاری خشن تبدیل می‌شد.

میشل به خاطر خشمی که از همسر اولش داشت، قتل‌های سریالی‌اش را شروع کرد و به قاتل خطرناک زنان در شب‌ها تبدیل شد. او وقتی در دو ازدواج با شکست روبه‌رو شد، با مونیک ازدواج کرد اما تا مدت‌ها از رازش به او چیزی نگفت. با این حال یک روز تصمیم گرفت همه چیز را به همسر سومش بگوید و وقتی مونیک از راز شبانه همسرش با خبر شد، دیگر راه برگشتی نداشت. او به شرطی حاضر شد که شریک جرم شوهرش شود که میشل، شوهر قبلی وی را که از او کینه به دل داشت به قتل برساند.

همسر قاتل سریالی، همدست او بود  | جزئیات جدید در پرونده قاتل سریالی فرانسوی
میشل و مونیک در زمان ارتکاب قتل‌ها

به این ترتیب میشل و مونیک همدست هم شدند. آنها با خرید یک خانه بزرگ و مجلل با طلاهای دزدیده شده از قربانیان در کنار هم زندگی کردند و صاحب یک پسر شدند.
قتل‌های میشل از سال ۱۹۸۷ شروع شده بود و تعدادش به ۱۲ رسیده بود، تا اینکه در سال ۲۰۰۳ که این مرد در حال ربودن یک دختر ۱۳ ساله بود دستگیر شد.

مرد جنایتکار اعتراف کرد که تا کنون در فرانسه و بلژیک۱۲ نفر را به قتل رسانده است. اما پلیس عقیده داشت که این، همه قتل‌هایی که او مرتکب شده نیست. میشل که پس از دستگیری در فرانسه به «دیو آردن» معروف شده بود در دادگاه به حبس ابد محکوم شد و در زمانی که در زندان بود به قتل‌های دیگری هم اعتراف کرد. تا اینکه بعدازظهر دوشنبه ۱۰ می ۲۰۲۱ در سن ۷۹ سالگی در زندان درگذشت.

دو حبس ابد برای قاتل اینترنتی | قاتل بی رحم چگونه لو رفت؟

با مرگ او رازهای زیادی درباره قتل‌ها و تجاوزهایی که وی در طول بیش از ۴۰ سال انجام داده بود به گور رفت و حالا با به دست آمدن شواهدی، همسر بیوه‌اش باید به خاطر اعمال مجرمانه‌ای که مرتکب شده است، پای میز محاکمه ‌رود. مونیک متهم به کمک و مشارکت در آدم ربایی و قتل دختران است. پلیس معتقد است که او دست کم در ۳فقره قتل همدست شوهر بوده و دختران را به دام شوهرش می‌کشانده است.

این محاکمه امروز آغاز شده و تا ۳ هفته ادامه دارد و بسیاری از شاهدانی که قرار است در این محاکمه احضار شوند، بازرسانی از فرانسه و بلژیک هستند.

کد خبر 811138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha