مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

زنی که به اتهام نوزادربایی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت دستگیر شده، مدعی است قصد کمک به نوزادان را داشته نه ربودن آنها را.

متهم زن و مرد

همشهری آنلاین؛ سرنخ: این اتفاق دوشنبه بیست و نهم آبان ماه در یکی از بیمارستان های تهران افتاد. آن روز زن جوانی که سراسیمه بود، به کارمند حراست بیمارستان گفت: ساعتی قبل زایمان کردم و پسرم به دنیا آمد. بعد از ریکاوری، ‌ من و نوزادم را به بخش منتقل کردند که در آنجا چشمم به زنی جوان افتاد. او رفتارهایش مرموز بود و چشم از من برنمی داشت. یک کوله‌پشتی هم همراهش بود و با دیدن او سمتش رفتم و پرسیدم اینجا چه کار می کنی؟ زن جوان دستپاچه شد و گفت یکی از دوستانش تازه زایمان کرده و منتظر است او را به بخش منتقل کنند. اما مشخص بود که دروغ می گوید و دقایقی که گذشت متوجه شدم او قصد دارد نوزادم را برباید.

اعتراف عجیب

پس از اظهارات مادر جوان، زن مرموز که همچنان در راهروی بخش زنان در حال پرسه زنی بود دستگیر شد. در بازرسی از کوله‌پشتی او یک شیشه شیر، شیر خشک و پتوی نوزاد کشف شد و این یعنی وی قصد داشته پس از ربودن نوزاد با این لوازم از او نگهداری کند. همچنین در بررسی گوشی موبایلش، پیامکی به دست آمد که برای شوهرش فرستاده و از او خواسته بود به دنبالش برود. به این ترتیب شوهر وی نیز در حالی که سوار بر موتور مقابل بیمارستان توقف کرده بود دستگیر شد.

در ادامه زن مرموز تحت بازجویی قرار گرفت و در خصوص شیشه شیر و شیر خشکی که در کوله اش بود، گفت: من نذر کرده بودم که این وسایل را به یک مادر بدهم تا شاید یک روزی خدا به من لطف کند و مادر شوم.

وی ادامه داد:۱۳ سال قبل ازدواج کردم اما مدتی بعد متوجه شدم که نمی توانم بچه دار شوم. در این سال‌ها، تحت درمان قرار داشتم اما نتوانستم بچه دار شوم.

وی ادامه داد: چند وقت قبل نذر کردم که وسیله‌ای برای نوزادان تهیه کنم و به بچه های تازه متولد شده برسانم به این امید که خودم روزی مادر شوم. به همین دلیل روز حادثه سوار بر مترو شدم و خودم را به تهران رساندم. به صورت اتفاقی وارد بیمارستان مورد نظر شدم و به جست و جو پرداختم تا مادری را پیدا کنم و وسیله ها را تحویلش بدهم که دستگیر شدم.

وی درباره اینکه چرا وسیله ها را به زن جوانی که او را لو داده تحویل نداده، گفت: ابتدا او را زیر نظر گرفتم که وسیله ها را به او بدهم اما به نظرم رسید او پولدار است. راستش می خواستم این وسیله ها را به دست یک بی‌بضاعت برسانم. اما کسی پیدا نشد و بعد از همسرم خواستم به دنبالم بیاید تا به بیمارستان دیگری برویم.

این زوج بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها به دستور قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس شعبه ششم جنایی تهران ادامه دارد.

کد خبر 809463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha