جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

تحقیقات پلیس درباره مرگ نوزاد ۵ماهه در حالی آغاز شده که مادر نوزاد مدعی است چند ساعت او را در خانه تنها گذاشته و علت مرگ وی را نمی‌داند.

بامداد پنجشنبه مرگ مرموز نوزادي در پايتخت به قاضي منافي آذر، بازپرس كشيك جنايي گزارش شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه زن جواني نوزادش را به بيمارستان منتقل كرده و مدعي شده كه فرزندش نفس نمي‌كشد. هرچند تيم پزشكي اقدامات درماني و احيا را روي نوزاد انجام داده بودند اما او جان باخته بود و از آنجا كه مرگ وي مرموز به‌نظر مي‌رسيد موضوع به مأموران و قاضي اعلام شد.

تيم تحقيق در ابتدا به بازجويي از مادر نوزاد كه در بيمارستان حاضر بود پرداخت. وي گفت: عصر براي انجام كاري مجبور شدم نوزادم را در خانه تنها بگذارم و بروم. حدود ساعت 23بعد از 4يا 5ساعت به خانه برگشتم و متوجه شدم كه فرزندم نفس نمي‌كشد. براي همين فورا او را به بيمارستان منتقل كردم و بعد از دقايقي پزشكان اعلام كردند كه فرزندم را از دست داده‌ام. قاضي منافي آذر دستور بازداشت مادر را به‌خاطر ترك نوزادش و مرموز بودن مرگ وي صادر كرد و جسد نوزاد به پزشكي قانوني منتقل شد. اين در حالي است كه در ادامه تحقيقات مشخص شد سال‌ها قبل نيز به همين شكل نوزاد ديگر زن جوان جان باخته است. هم‌اكنون تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 305291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha