شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

ریاض: یک مرد عرب برای طلاق دادن همسر خود تنها به ارسال یک پیامک اکتفا کرد.

این مرد که از مدت‌ها قبل با همسرش دچار مشکل بود، پیامکی با این محتوا برای همسرش فرستاد که « تو را طلاق دادم». البته او برای اینکه خویشاوندانش را نیز در جریان این جدایی قرار دهد، برای آنها پیامک‌هایی که شرح‌دهنده جدایی او از همسرش بود، ارسال کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در عربستان مردان می‌توانند با به زبان آوردن کلمه طلاق از همسرشان جدا شوند. البته باید 3 بار تکرار کنند که تو را طلاق دادم. گفتنی است این نخستین باری است که یک مرد در عربستان با ارسال پیامک همسرش را طلاق می‌دهد.

البته این مرد پس از ارسال پیامک از طریق تلفن همراه نیز با همسرش گفت‌و‌گو کرد.

شکایت فرزند‌ ازمادر وین:

زن اتریشی که در یک دوره 5/2 ساله با تلفن زدن‌های مکرر آسایش فرزندش را سلب کرده بود، در دادگاه محکوم شد. این زن 73 ساله  هر روز بیش از 49 بار به پسرش تلفن می‌کرد و به این ترتیب زندگی روزمره او را مختل کرده بود.  وی که به پرداخت 478 دلار جریمه محکوم شده است در دادگاه گفت که از روی علاقه زیاد به پسرش که در کشور دیگری زندگی می‌کند این کار را انجام می‌داده است.

او ادامه داد: من یک نوه 15ساله دارم که هیچگاه او را ملاقات نکرده‌ام و تلفن تنها وسیله ارتباطی من با پسرم و خانواده‌اش است. این در حالی است  که پسر این زن نظر دیگری دارد. او معتقد است مادرش با تلفن‌های مکرر روند زندگی‌اش را مختل کرده و به ‌نوعی او را با تلفن بمباران می‌کرده است. هرچند روانشناسان دلیل اقدام این زن را تنهایی و علاقه وی به فرزندش عنوان می‌کنند اما با توجه به شکایتی که توسط پسرش مطرح شده، دادگاه او را محکوم کرد.

هدیه یک میلیون دلاری به فرمانداراوزاکا:

یک زن ژاپــنی که یــکی از طــرفـداران پر و پا قرص فرماندار اوزاکاست یک کــوله پـشتی حاوی یک میلیون دلار پول نقد به فرماندار  داده تا وی آن را در امور خیریه مصرف کند.

این زن که بیش از 80 سال سن دارد پس از آنکه از فرماندار اوزاکا وقت ملاقات گرفت با یک کوله‌پشتی به دفتر او رفت و آن را به فرماندار داد. فرماندار هم وقتی که کوله‌پشتی را باز کرد متوجه شد که یک میلیون دلار (100 میلیون ین) پول نقد در آن است.

این پیرزن که نخواسته نامش فاش شود از فرماندار درخواست کرده به دلخواه خود این پول را صرف امور خیریه کند. این زن البته یکی از طرفداران فرماندار جوان اوزاکاست و در ملاقاتی که با وی داشته یک عکس یادگاری با او گرفته و گفته که حاضر است از فرماندار حمایت کند. فرماندار اوزاکا جوان‌ترین فرماندار ژاپن است و به خاطر حضور دراین برنامه‌های تلویزیونی طرفداران زیادی دارد.

آموزش شکار موش به‌سگ‌ها

شانگهای: گربه‌ها با سگ‌ها میانه خوبی ندارند اما شنیده‌ایم که گربه‌هایی توله‌سگ‌ها را شیر می‌دهند و نقش مادر آنها را بازی می‌کنند. در چین اما یک گربه نقش مادرانه را تا آنجا پیش برده که به 2 توله‌سگی که مادرخواندگی آنها را قبول کرده است شکار موش هم یاد می‌دهد. این گربه که تام نام دارد به تازگی چند بچه‌گربه به دنیا آورده است و در کنار آنها به این 2 توله سگ هم شیر می‌دهد.

صاحب این حیوان‌ها گفته است اوایل از اینکه توله‌سگ‌ها را داخل سبد تام بگذارد می‌ترسیده است اما وقتی که این کار را کرده است تام آنها را به راحتی قبول کرده است و حتی پیش از بچه‌گربه‌ها به آنها شیر می‌دهد.

این گربه آموزش‌هایی که به بچه‌های خود می‌دهد به توله‌سگ‌ها نیزآموزش می‌دهد؛ به آنها یاد می‌دهد که چطور بالای مبل بپرند، چطور زیر صندلی‌ها پنهان شوند وحتی اینکه چطور موش شکار کنند.

کد خبر 78755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز