یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

فیلادلفیا: این روز‌ها پلیس در همه جا به دنبال سارق با وجدانی است که از اقدام خود اظهار پشیمانی کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مرد جوانی به یک خانه مسکونی دستبرد زده و مقدار زیادی طلا و جواهر از این خانه سرقت کرده است. اما هنگامی که  قصد فرار داشته‌است، صاحبخانه سر می‌رسد و مرد جوان ضمن بازگرداندن اموال مسروقه از صاحبخانه عذرخواهی می‌کند.

با این حال زن صاحبخانه قصد دستگیر کردن او را داشته که سارق موفق به فرار می‌شود. پلیس می‌گوید هرچند سارق طلا و جواهراتی را که سرقت کرده بوده به صاحبش پس داده است اما همچنان به دلیل اقدام به سرقت و ورود مخفیانه به خانه دیگران مجرم شناخته می‌شود و باید در دادگاه محاکمه شود.

یا تمیز باش یا کشته شو

کازان: رعایت نکردن بهداشت در یک متل در شهر کازان  روسیه به قیمت جان یک مادر و فرزند تمام شد. این مادر و فرزند همسایه دیوار به دیوار اتاق یک زن و مرد بودند که از شانس بد آنها، مرد همسایه استاد کاراته بود.

یک شب وقتی که مرد همسایه دید همسرش از دست همسایه‌ها گله می‌کند که تمام اتاق را شپش برداشته است با عصبانیت به خانه همسایه رفت و مادر 61 ساله  و پسرش را آن‌قدر زد که هر دو جان خود را از دست دادند. در این حادثه پدر 58 ساله خانواده هم تا سرحد مرگ کتک خورد اما از مرگ نجات یافت. مرد جوان که مدت 7 سال کاراته کار می‌کرده است هنگام کتک زدن همسایه‌ها انواع فنون کاراته را به کار برده است.

وی گفته است که این همسایه‌ها به قدری شلخته و آلوده بودند که باعث شدند تمام متل را شپش بردارد. این مرد احتمالا به حبس ابد محکوم خواهد شد.

رنگ پرچرب به جای ماست

گوانگجو: یک زن چینی پس از آنکه یک سطل رنگ را به جای ماست خورد کارش به بیمارستان کشیده شد. ماجرا از این قرار است که این زن هفته پیش به یک فروشگاه رفته بود و وقتی که چشمش به اولین سطل ماست خورد آن را برداشت.

جالب اینجاست وقتی که این زن در صندوق، پول ماست را پرداخت می‌کرد یک ناخنک هم به آن زد و وقتی که به فروشنده گفت که چرا این ماست این قدر مزه عجیبی دارد پاسخ شنید که این یک ماست جدید است.

اما وقتی که زن در خانه ماست را سرکشید متوجه شد که هیچ چیز این ماست طبیعی نیست و پس از اینکه به بیمارستان برده شد پزشکان به او گفتند او رنگ سفید خورده است نه ماست.

حالا این خانم که معلم است از شرکت تولید کننده ماست شکایت کرده که چرا به جای ماست در سطل آن رنگ ریخته‌اند. مسئولان شرکت گفته‌اند این یک اشتباه بوده و این سطل درواقع نمونه‌ای رایگان از نوعی رنگ بوده است.

زندگی مسالمت‌آمیز با گلوله

آلبانی: گزارش‌ها حاکی از آن است که زنی بیش از 12 سال از عمر خود را با گلوله‌ای که در صورتش فرو رفته بود، سپری کرده است. وی به خبرنگاران گفت: در سال 1997 در جریان درگیری‌هایی که در کشورش ایجاد شده بود زخمی شد.

وی ادامه داد: در حالی که خواب بودم چند گلوله از پنجره وارد اتاق شد و یکی از آنها به صورتم اصابت کرد. به گفته وی، پس از این سانحه همسرش او را به بیمارستان ‌رساند و پزشکان پس از عمل جراحی روی صورت این زن اعلام کردند که گلوله را خارج کرده‌اند.

این درحالی است که پس از گذشت 12 سال از این ماجرا، سردرد‌های مکرر موجب می‌شود که این زن به پزشک مراجعه کند و پس از عکسبرداری با اشعه ایکس از سر این زن مشخص می‌شود که گلوله‌ای زیر استخوان گونه‌اش جا خوش کرده است.

به این ترتیب پزشکان پس از وقفه‌ای طولانی مدت موفق می‌شوند برای همیشه این گلوله را از صورت این زن خارج کنند.

کد خبر 78853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز