قیمت کاپشنی که روزگاری نه چندان دور نماد ساده‌زیستی بود، حالا در بازار میلیونی شده است.

کاپشن

به گزارش همشهری آنلاین، محمود احمدی‌نژاد که در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ رئیس جمهور ایران بوده است، با پوشیدن کاپشن به جای کت، نوع جدیدی از لباس پوشیدن را در معرض نمایش گذاشت. کاپشنی که وی به جای کت به تن می‌کرد نمادی برای معرفی ساده‌زیستی مردی بود که در میدان ۷۲ نارمک زندگی می‌کرد.

حالا اما این نماد ساده زیستی قیمتی میلیونی دارد و جستجویی در بازار فروش کاپشن‌های پاییزه امسال نشان می‌دهد کاپشن‌های معروف به کاپشن احمدی نژاد قیمتی بین ۹۰۰ تا دو میلیون و دویست هزار تومان دارند.

در فضای مجازی نیز این کاپشن‌ها به نام رییس جمهوری سابق مشهورند. نکته اینجاست که احمدی نژاد حالا مدتهاست که دیگر از نمادهای ساده زیستی پیشین خود فاصله گرفته و کت و شلوار پوش شده است.

کاپشن‌های احمدی نژادی بسته به جنس و کیفیت و یک رو یا دو رو بودن در بازار قیمت خورده‌اند. گران‌ترین مدل این کاپشن‌ها اما از دو میلیون و پانصد هزار تومان فراتر نرفته است.

بررسی ها نشان می دهد گرمای پاییز امسال تقاضا برای خرید این مدل کاپشن‌ها را بالا برد است.

منبع: اقتصاد ۱۰۰

کد خبر 808546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • شش کلاس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 1
    کاپشن نیازی نیست . خشکسالیه
  • ماحمود IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    که چی؟
  • علیرضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    امام صادق فرمودند آخرالزمان در جوامع اسلامی دو گروه کمر مرا شکستند مقدس مآبان و عالمان فاسد که هر دو در جامعه شناخته شده اند و هر دو در راس امور و دارای پست و مقام دینوی هستند مقدس مآبان و فاسدان با کارهای خود مردم را دین گریز میکنند