پنل تخصصی «انیمیشن و بازی» در نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان برگزار می‌شود.

گیم

به گزارش همشهری آنلاین، به منظور بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در حوزه «بازی و انیمیشن» که یکی از بزرگ ترین صنایع فرهنگی ارزآور است، پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، پنل تخصصی با موضوع «فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و بازی» برگزار خواهد کرد.

در این پنل‌ها که بخش اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان حوزه فرهنگ و هنر و فناوری‌های نرم هستند، چالش‌های فرایند جذب سرمایه از سوی قطب‌های بزرگ انیمیشن و بازی در ایران بررسی خواهد شد.

پنل تخصصی انیمیشن و بازی در نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها

در بخش انیمیشن این پنل تخصصی، جواد مطوری مدیر استودیو الزهرا بزرگ‌ترین استودیو جلوه‌های ویژه خاورمیانه و حامد جعفری مدیرعامل استودیو گروه هنر پویا که انیمیشن «بچه زرنگ» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران در کارنامه خود دارد، حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

در بخش بازی هم، مدیرعامل موسسه پاییزان که بازی «پدرخوانده» را به عنوان یکی از بازی‌های پرفروش در کارنامه خود دارد و همچنین علی نادعلی زاده مدیرعامل استودیو تاد که ارزآوری بسیاری را در حوزه بازی سازی داشته است، مهمان پنل تخصصی بازی خواهند بود.

عباس کریمی عباسی فیلمنامه‌نویس بازی و انیمیش، مدیریت این پنل تخصصی که از بخش‌های اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان خواهد بود را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

این نمایشگاه از ۳۰ آبان لغایت ۲ آذر در محل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد که ریاست این نمایشگاه را محمدحسین ایمانی خوشخو برعهده خواهد داشت.

کد خبر 807943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha