مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: در حال حاضر بیش از 500 دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان وجود دارد

که امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده تا پایان سال تمامی این اتوبوس‌ها از رده خارج شوند و دیگر اتوبوسی با عمر بیش از 10 سال در ناوگان وجود نداشته باشد.

به گزارش سما، حسین بیژنی، با بیان این مطلب افزود: طی 2 سال اخیر هزار و 500 دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج شده که این اقدامی بی‌سابقه  است.

بیژنی گفت : امیدواریم با عزم جدی برای  نوسازی ناوگان تا پایان سال، بیش از 500 دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر نیز جای خود را به اتوبوس‌های جدید بدهند.

وی تصریح کرد: عمر اتوبوس‌های فرسوده تهران، بالای 10، 15 و 17 سال است که این اتوبوس‌ها تاکنون به‌علت کمبود ناوگان به اجبار مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما در تلاشیم تا پایان تابستان 300 دستگاه از این اتوبوس‌ها را از رده خارج کنیم و درصورت تامین اتوبوس، بیش از 200 دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر نیز تا پایان سال کنار گذاشته شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: علاوه بر توسعه کمی ناوگان اتوبوسرانی باید همزمان به توسعه کیفی ناوگان و خدمات‌رسانی توجه ویژه داشته باشیم و این شایسته شهروندان نیست که با اتوبوس‌های فرسوده و قدیمی تردد و مشکلات زیادی را در سفر تحمل کنند.

بیژنی اذعان کرد: براساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تعداد اتوبوس‌های شهر تهران باید به 11 هزار دستگاه برسد که امیدواریم به مرور ضمن افزایش تعداد اتوبوس‌ها شاهد ورود و فعالیت اتوبوس‌های با کیفیت و دارای استانداردهای جهانی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران باشیم.

کد خبر 80789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز