مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: با اتمام عملیات عمرانی سومین خط اتوبوس تندرو، عملیات نصب ایستگاه‌های خط 3 اتوبوسرانی تندروآغازشد.

مدیرکل هماهنگی امور مناطق معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری گفت: عملیات نصب ایستگاه‌های این مسیر آغاز شده و به‌زودی شاهد تکمیل خط 3 اتوبوس‌های تندرو خواهیم بود.

به گفته آقایی، عملیات عمرانی احداث سومین خط تندرو اتوبوسرانی در ایام نوروز به اتمام رسید و نخستین سرپناه و ایستگاه این خط در ترمینال خاوران نصب شد.

وی با بیان اینکه در طول مسیر سومین خط اتوبوس‌های تندرو 16 ایستگاه وجود دارد، افزود: ایستگاه‌ها در خط میانی به‌صورت دو جهته واقع شده‌اند یعنی در هر دو طرف (رفت وبرگشت) برای سوار و پیاده شدن مسافران از اتوبوس ورودی و خروجی وجود دارد؛ البته 4 ایستگاه از مجموع این ایستگاه نیز یک جهته تعبیه شده است.

وی ادامه داد: پس از نصب ایستگاه بلافاصله تجهیزات آنها نصب و تکمیل خواهد شد.
آقایی همچنین در مورد پل‌های عابر پیاده در مسیر سومین خط اتوبوس تندرو گفت: اکثر پل‌های عابر پیاده مورد نیاز در مسیر این خط نصب شده است و فقط2 پل عابر پیاده دیگر در خیابان نیروی هوایی مورد نیاز است که قرار داد خرید این پل‌ها نیز منعقد شده و به‌زودی شاهد نصب آنها خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده مسیر سومین خط اتوبوس تندرو نیز در برنامه‌های آتی قرار دارد و امیدواریم به مرور شاهد تکمیل این خط و بهبود و ارتقای خدمات رسانی در مسیر باشیم.

کد خبر 78236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز