اشتباهات داوری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هواداران را به باور رسانده که خیلی از نتایج مسابقات واقعی نیست.

مجتبی حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، گرچه تا جایی که یادمان می‌آید فوتبال ایران درگیر مشکلات داوری بوده است اما به جرأت می‌توان گفت اشتباهات رخ داده در این فصل از نظر گستردگی، تنوع و شدت بزرگی به ندرت سابقه داشته‌اند.

دیگر خودتان می‌دانید چه خبر است و حتی تکرار فهرست‌وار اشتباهات گل‌درشت این فصل هم در حوصله مطلب پیش‌رو نمی‌گنجد؛ از پنالتی‌های حیرت‌انگیزی که گرفته می‌شود تا چالش عجیب ردشدن و نشدن توپ از خط دروازه که داوران زحمت می‌کشند و تقریبا در تمام موارد تصمیم اشتباه می‌گیرند! خلاصه اینکه رد پای داوران در تعیین نتایج مسابقه به هفته دهم کشید و گرفتاری بزرگ این بار در اهواز رخ داد؛ جایی که فولاد بحران‌زده با تنها گل ساسان انصاری موفق به شکست آلومینیوم شد و موجی از خشم را در اردوگاه باشگاه اراکی برانگیخت.واکنش مدیران و مربیان آلومینیوم به این گل، دیوانه‌وار بود؛ مجتبی حسینی گفت جای آدم سالم در فوتبال ایران نیست و مدیر باشگاه تهدید به استعفا کرد.

مرور تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می‌داد گل انصاری در موقعیت آفساید به ثبت رسیده است. عجیب است که مثلا هفته قبل هم گل آفساید تراکتور با همین وضوح مقابل نساجی پذیرفته شد. آیا واقعا داوران ما در تشخیص ساده‌ترین اتفاقات هم دچار مشکل هستند؟

هر چه باشد حقیقت تلخ آن است که این جماعت محترم سوت به‌دست به نقش اول لیگ امسال تبدیل شده‌اند و کاری کرده‌اند که خیلی از نتایج مسابقات «واقعی» نیست.

کد خبر 806485
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    بوی لنگی سوزی میاد
  • ناشناس IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    گلهای افساید پرسپولیس واون گلی که ازدروازه بیرانوند ردشد داورقبولش نکرد چطور اوتها روننوشتید که همه گفتن گل بود وقتی این اتفاقات میوفته باعث میشه زحمت تیمها وبازیکنانی که ازداوری صرر میکنند به هدر بره یابرن دسته یک وقتی نتایج بازیها عوص میشه یایک تیم اشتباهات داوری به سودش باشه وقهرمان بشه اونوقت حق بقیه صایع میشه چراکمک داور ویدیویی نمیاد