دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: آنچه که در بازی‌های هانگژو دیدیم این بود که معمولا شهرداران شهرها میزبان مسابقات المپیک و بازی‌های قاره‌ای هستند.

مناف هاشمی

به گزارش همشهری، سید مناف هاشمی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در سالن برج میلاد اظهار کرد: با توجه به سابقه ۲۰ ساله در شهرداری تهران و ۱۰ سال ارتباط با جامعه ورزشی، باید بگویم که نه فقط در افتتاحیه و اختتامیه مسابقات بلکه در دهکده بازی‌ها و در در جلسات پشتیبانی نیز این شهرداری‌ها بودند که میزبان واقعی مسابقات ورزشی محسوب می‌شدند.

معاون سابق شهرداری تهران افزود: در اختتامیه بازی‌های هانگژو، شهردار این شهر بود که پرچم بازی‌ها را در حضور شورای المپیک به شهردار شهر ناگویا ژاپن داد.

مناف هاشمی گفت: کسب موفقیت ورزشکاران نشان از ۵ سال تلاش ورزشکاران، فدراسیون‌ها و حوزه‌های استعدادیابی در استان‌ها دارد ه خروجی آن از طریق کمیته ملی المپیک و با اعزام به میادین جهانی دیده می‌شود. در این زمینه مسابقاتی مانند قهرمان‌شهر امکان استعدادیابی جوانان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های هانگژو اظهار کرد: همانطور که توسعه شهری تهران در دیگر نقاط کشور الگو قرار می‌گیرد، امیدواریم تجلیل از ورزشکاران هم الگوی دیگر استان‌ها باشد و اخبار خوبی در این زمینه به ما رسیده است.

مناف هاشمی ضمن تشکر از شورای شهر تهران، معاونان شهردار و سازمان ورزش شهرداری، گفت: برخی کشورها با ۵۰۰ با ۶۰۰ورزشکار در مسابقات هانگژو شرکت کردند اما ما به ۲۸۶ ورزشکار وارد شدیم و نتایج خوبی به دست آوردیم. همچنین خانم‌ها با وجود محدودیت‌ها اولین و آخرین مدال ما را در رشته‌های قایقرانی و کاراته به دست آوردند.

کد خبر 805096
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha