مردی که برای دریافت طلب ۸۵۰ میلیون‌ تومانی‌اش به مقابل خانه‌ای در شمال تهران رفته بود، از سوی ۲ آدم‌کش شرور به قتل رسید.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: بامداد دیروز، ساکنان یکی از خیابان‌های شمال پایتخت صدای فریادهای مردی را شنیدند که به مقابل خانه یکی از همسایه‌ها به نام اردشیر رفته و فریاد می‌زد: «اردشیر بیا بیرون. باید ۸۵۰ میلیون تومان مرا بدهی. بیا بیرون تا آبرویت را در محل نبرده‌ام.»

فریادهای این مرد ادامه داشت و این در حالی بود که خبری از اردشیر نبود. دقایقی بعد اما ۲ مرد خود را به آنجا رساندند و به جوان که نام اردشیر را فریاد می‌زد حمله کرده و با چاقو او را به قتل رساندند و به سرعت از محل گریختند.

به دنبال این اتفاق عجیب و هولناک، ماجرا به پلیس و قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران گزارش شد و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند.

درنخستین گام، دستور بازداشت ارشیر که در آن ساختمان زندگی می‌کرد صادر شد.

وی در تحقیقات گفت: مقتول اهل یکی از شهرهای غربی کشور است و مدتی قبل یک خودروی سانتافه به من فروخت و من هم پول او را دادم. ساعتی قبل اما او به مقابل خانه‌ام آمد و داد و فریاد راه انداخت. می‌گفت من ۸۵۰ میلیون به او بدهکارم در صورتیکه اصلا چنین چیزی حقیقت نداشت. هر چه از او خواستم آرام شود، فریاد می‌زد که آبرویم را در محل می‌برد. وقتی دیدم دست بردار نیست، و آبرویم در خطر است به دوستم مسعود زنگ زدم و او را در جریان این ماجرا قرار دادم. از مسعود خواستم تا فورا به مقابل خانه‌ام بیاید و آن مرد را گوشمالی داده و از آنجا دور کند. اما او برای این کار ۲ شرور را به مقابل خانه‌ام فرستاد و آنها به جای آرام کردن آن مرد، وی را به قتل رساندند.

آدمکشان اجیر شده

با اظهارات این مرد، مسعود، همان فردی که آدم‌کشان را به محل حادثه فرستاده بود دستگیر شد. او گفت: وقتی اردشیر با من تماس گرفت و کمک خواست، من هم فورا دو نفر را به مقابل خانه‌اش فرستادم. به آنها گفتم فردی را که مقابل خانه سر و صدا راه انداخه کتک زده و گوشمالی بدهند اما آنها دست به چاقو شدند.

در ادامه تحقیقات و با سرنخ‌های به دست آمده هر دو متهم به قتل دستیگر شدند و در بازجویی ها اعتراف کردند که قصد گوشمالی مقتول را داشتند اما بی‌آنکه بخواهند وی را به قتل رسانده‌اند. با این اظهارات هر ۴ متهم پرونده بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

کد خبر 804795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha