شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان در پی اختلافات شدید با سومین همسر خود او را مورد اصابت 19 ضربه چاقو قرار داده و سپس اقدام به خودکشی کرد.

بامداد وحشتناک

در کوچه مهرساده ساعت 5 بامداد بود که خودروهای پلیس یکی پس از دیگری وارد کوچه مهرساده در خیابان ریحانی شدند. اهالی محل ساعتی بود که با فریادهای کمک‌طلبانه مرد جوان سراسیمه از خواب بیدار شده بودند و در همان لحظات متوجه وقوع جنایتی تلخ در یکی از آپارتمانهای مسکونی همسایه شده بودند.

مرد با صدای بلند همسرش را که آرزو نام داشت صدا می‌زد و از او می‌خواست رهایش کند، ولی زن همچنان ضربات خود را یکی پس از دیگری به جسم نیم جان او وارد می‌کرد و در نهایت مرد جوان به نام محمد با 19 ضربه چاقو بر روی تخت‌خواب خانه‌اش به قتل رسید.

ماموران کلانتری 190 مجیدیه اولین اکیپ پلیسی حاضر در محل بودند و پس از آنان کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ و بازپرس کشیک ویژه قتل در صحنه حاضر شدند. زمان حضور پلیس آرزو در حالی که در یک اقدام غافلگیرانه خود را از طبقه سوم آپارتمان محل جنایت به پایین پرتاب کرده بود نیمه جان در مقابل در ورودی خانه در نبرد بین مرگ و زندگی بود. بدن نیمه جان زن جوان بلافاصله به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافت.

کودک سه ساله آنان در حالی که صورتش غرق اشک بود سرگردان در راه پله‌های خانه وحشتزده از تصاویری که در مقابل چشمانش رخ داده بود از سویی به سوی دیگر می‌رفت و مادرش را صدا می‌کرد.

با شروع تحقیقات درباره ماجرای نزاع خونین خانوادگی تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت معلوم ساخت قربانی که شغلش فیلمبرداری از مجالس بود از سه سال قبل با آرزو ازدواج کرده و از آن زمان در آن خانه سکونت گزیده بودند.

آرزو قبل از ازدواج با مقتول دو ازدواج ناموفق دیگر را با داشتن یک دختر از همسر قبلی خود پشت سر گذاشته بود. به گفته همسایگان این زوج دارای اختلافات شدید خانوادگی بودند.

روز گذشته یکی از همسایه‌ها که به شدت تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته بود به خبرنگار همشهری گفت: «ساعت 3 بامداد بود که بار دیگر این زوج با یکدیگر درگیر شدند. دقایقی نگذشته بود که صدای فریادهای محمد را شنیدم که کمک می‌طلبید و از آرزو می‌خواست تا او را رها کند ولی ما فکر کردیم مثل دفعات قبل یک اختلاف خانوادگی ساده است و به این خاطر ما دخالتی نکردیم تا اینکه آرزو در حالی که دستانش خون‌آلود بود به جلوی در خانه ما آمد و بعد از اینکه چند بار در را کوبید در را برایش گشودیم.

 او با چهره‌ای رنگ پریده فریاد می‌زد: «شوهرم را کشتم و الان خودم نیز خودکشی می‌کنم.» قبل از اینکه ما قادر باشیم جلو او را بگیریم آرزو خود را به بالکن خانه خودشان رساند و اقدام به خودکشی کرد. تصاویر دردناکی بود».

 بر پایه این گزارش، «آرزو که هم‌اکنون در بیمارستان شهدای تجریش در وضعیت کما به سر می‌برد تلاش پزشکان برای نجات وی ادامه دارد.

محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ روز گذشته ضمن اعلام این خبر به همشهری گفت: کارآگاهان پلیس جنایی پایتخت تحقیقات همه جانبه خود در خصوص این جنایت و کشف انگیزه اصلی آرزو از قتل همسرش و اقدام به خودکشی او را تحت بررسی تخصصی خود قرار داده‌اند.

کد خبر 2889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز