گروه حوادث: نوعروس زندانی که یکی از جنجالی ترین پرونده های جنایی را به خود اختصاص داده است، شنبه 21 مرداد در حالی در شعبه ۱۱۵۹ مجتمع قضایی بعثت حضور یافت که قرار شد با اجرای مراسم قسامه و سوگند۵۰ نفر بر بی گناهی وی، پس از ۶ سال آزاد شود.

به گزارش همشهری، در این پرونده دختر ۲۷ ساله ای به نام مریم متهم است که اوایل سال ،۷۸ مدت کوتاهی پس از عروسی، همسرش به نام علی را به قتل رسانده است.

جسد مثله شده علی که در سه نقطه از تهران کشف شد این فرضیه را قوت بخشید که عامل جنایت تنها به انگیزه انتقامجویی دست به چنین جنایتی زده است.

بنابراین از آنجایی که همسر قربانی علی رغم میل باطنی اش با علی ازدواج کرده بود، تنها مظنون پرونده شناخته شد.

اما مریم در طول ۶ سال هرگز به قتل همسرش اعتراف نکرد و با وجود اینکه سه بار از سوی دادگاه های مختلف جنایی به اعدام محکوم شد اما احکام صادره از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض شد و وی برای آخرین بار مقابل قاضی محمد یاری -رئیس شعبه ۱۱۵۹ مجتمع قضایی بعثت قرار گرفت.

صبح دیروز قرار بود تا اولیای دم با حضور ۵۰ نفر در مراسم قسامه این زن حضور یابند اما به خاطر عدم حضور آنها در دادگاه، این جلسه به وقت دیگری موکول شد و این بار قرار است تا این نوعروس با آوردن ۵۰ نفر بر بی گناهی خود قسم یاد کند تا پس از ۶ سال آزاد شود.

کد خبر 2158

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز