مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
۰ نفر

حذف اسرائیل، حذف مهم‌ترین بازوی استکبار در مبارزه با اسلام است. اسلام همان مساعدترین محیط برای ایجاد خیزش و قیام از یک سو و ارائه نرم‌افزار اداره عالم از سوی دیگر است.

مهدیان

همشهری - علی مهدیان، استاد حوزه و دانشگاه؛ نرم‌افزاری که حقیقتا آزادی و حاکمیت انسان‌ها را تامین کند و نه بر پایه فریب و نفاق بلکه بر بستر جوشش انسان‌ها به‌سوی سعادت حقیقی سامان می‌گیرد. اسرائیل آن بازویی است که محیط حاصلخیز را دچار آفت می‌کند و برای از هم‌پاشیدگی و خمودگی مسلمین ایجاد شد. حالا وقتی نباشد، باید منتظر ایجاد خیزش‌ها و جوشش‌های کلان مردمی علیه نظام استکبار جهانی  باشیم. یک انسجام جدی به‌گونه‌ای که مسلمین نه به‌سوی عثمانی لمس مرگ گرفته بلکه به‌سوی یک جبهه متحد زنده و قدرتمند حرکت کنند.

  • حذف اسرائیل حذف آن قدرتی است که وجودش باعث می‌شد بسیاری از مسلمین نتوانند برای اندیشه احیای اسلام حقیقی طرحی داشته باشند. اندیشه‌های خاضع و تسلیم نسبت به دنیاگرایی مدرن منفعل می‌شود و طرح اندیشه‌های جهانی مستقل و نشأت‌گرفته از وحی شکل خواهد گرفت. این یعنی یک مانع اندیشه از مقابل نهادهای فکر و اندیشه دینی برداشته می‌شود. آنچه ایران با نابود کردن پهلوی‌ها و تثبیت انقلاب و نظام ولایی ایجاد کرده بود حالا با نابودی اسرائیل در یک هویت کلان و منطقه‌ای و بین‌المللی به چشم خواهد آمد.
  • حذف اسرائیل زمینه‌ساز شکل‌گیری قدرت مسلمین خواهد شد. فهم عمیق‌تری از بطلان و فساد، تمدن غرب را شکل می‌دهد. جهان به سمت مناسبات قدرتی پیش می‌رود که البته باید توجه داشت تا تثبیت این قدرت، درگیری با جریان‌های صهیونیستی تروریستی که آن روز نه در قواره رژیمی غاصب بلکه جریان‌های خبیث پنهانی اقدام می‌کنند، وجود خواهد داشت. جریان‌های تروریستی که شاید حتی تا دوره ظهور هم کم و بیش از بین نروند. هرچند به‌مرور، عالم برای زیست آنها محیط دشوارتری خواهد بود.
  • حذف اسرائیل باعث پیشرفت ایران و همه کشورهای منطقه خواهد شد. چراکه فناپذیری غرب و خباثت آن در مقابل قدرت و مظلومیت حق بیشتر به چشم می‌آید. این رشد در مردم بن‌مایه پیشرفت کشور است. ایران بیشتر توان جامعه‌سازی‌ و سپس ایجاد یک بین‌الملل اسلامی آن هم به تقریر ناب و انقلابی پیدا خواهد کرد. چراکه نظام محاسبات حاکمان و امت‌ها به‌شدت تغییر خواهد کرد.
  • حذف اسرائیل یک گام بلند برای ظهور است. ظهور نتیجه بیداری است؛ بیداری مردم. شکست طاغوت رفع‌کننده بیداری است. خارج‌کننده از ظلمت به نور و از خفتگی به بیداری است. بیداری مسلمین زمینه‌ساز بیداری همه مستضعفان عالم خواهد شد. و این چنین کل ساختار صهیونیستی مستکبر در عالم که در رأس آن آمریکاست محو می‌شود. این محو شدن نتیجه بیداری مردم است. آنچه این روزها در حال وقوع است را دست‌کم نگیریم. اتفاقی مهم در عالم در حال رخ دادن است.
کد خبر 802243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha