مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از دستیابی به نقطه نظرات مشترک برای شروع یک همکاری مجدد با امیر قلعه‌نویی خبر داد.

به گزارش ایسنادکتر مقداد نجف‌نژاد در این باره اظهار کرد: طی روزهای اخیر دو جلسه‌ بسیار مفید و موفق با سرمربی تیم ملی فوتبال داشته‌ایم. قلعه‌نویی از خانواده‌ استقلال است و تا کنون نیز در جایگاه‌های مختلف افتخارات فراوانی کسب کرده است. استقلال می‌تواند با تداوم حضور قلعه‌نویی روند خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ی آینده که احتمالا پس از بازی بین تیم‌های ملی ایران و کره خواهد بود, در خصوص چگونگی حضور قلعه‌نویی در تیم استقلال تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

نجف‌نژاد که حاضر نشد در خصوص نوع حضور قلعه‌نویی در تیم استقلال سخنی بگوید تاکید کرد: قصد داریم در خصوص این موضوعات هنوز بحث و بررسی کنیم. همه چیز بعد از جلسه‌ی نهایی مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران هم‌چنین با اشاره به بازدیدشنبه 20 آبان خود از مجموعه‌ی ورزشی مرغوبکار خاطرنشان کرد: قرار بود ظرف مدت 45 روز برنامه‌های ساختاری باشگاه را ارایه کنیم. در این راستا قصد داریم با تقویت تیم‌های پایه دوباره این تیم‌ها را به یک تیم بازیکن‌ساز تبدیل کنیم تا برای نسل آینده‌ی کشور مفید و موثر باشد.

نجف‌نژاد تاکید کرد: باشگاه استقلال باید به صورت یک باشگاه برنامه‌ریزی و اداره شود. در این خصوص برنامه‌هایی ویژه داریم که طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 8001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز