یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵ - ۰۶:۲۹
۰ نفر

کمیته‌ی انضباطی باشگاه استقلال تهران برای بررسی شکایت صمد مرفاوی از محمد نوازی تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایسنا پس از آن که در هفته‌ی گذشته محمد نوازی از حضور در تمرینات استقلال منع شد، صمد مرفاوی گزارشی از دلایل این اتفاق را به باشگاه ارایه کرده است که قرار است با تکمیل این گزارش و ارایه‌ی توضیحات دقیق‌تر از سوی مرفاوی، در پایان هفته‌ی جاری جلسه‌ی رسیدگی در این باره تشکیل شود.

بر اساس این‌گزارش، محمد نوازی که در حال حاضر خارج از تمرینات استقلال به صورت انفرادی تمرین می‌کند، روز چهارشنبه یکم آذر جاری با حضور در باشگاه استقلال در خصوص گزارش مرفاوی دفاعیه‌ی خود را ارایه خواهد کرد تا کمیته‌ی انضباطی باشگاه استقلال نیز پس از بررسی رای خود را در این مورد صادر کند.

عضو کمیته‌ی انضباطی باشگاه استقلال  گفت: قرار بود این نشست در روز دوشنبه تشکیل شود اما، به‌دلیل عدم‌حضور یک عضو از اعضا کمیته‌ی انضباطی این جلسه، چهارشنبه در محل باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

تیم استقلال تهران سه‌شنبه 30 آبان  در حافظیه‌ی شیراز مهمان برق شیرا خواهد بود تا دیدار هفته‌ی دهم خود را برگزار کند و محمد نوازی نیز از سفر به شیزار بازمانده است.


همچنین رییس کمیته‌ی انضباطی باشگاه استقلال تهران تاکید کرد که اگر فدراسیون فوتبال هم با حضور قلعه‌نویی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال موافقت نکند، قلعه‌نویی به استقلال خواهد آمد.

وی در این باره گفت: پیش از رسانه‌ای شدن بحث حضور قلعه‌نویی بر روی نیمکت استقلال، توافقات لازم با فدراسیون فوتبال در این باره حاصل شده بود و نمی‌دانم علت مخالفت کنونی فدراسیون با این موضوع چیست؟.

وی تصریح کرد: قلعه‌نویی در استقلال کارنامه‌ی موفقی داشته است و باشگاه نیز برای بازگشت وی توافق کامل دارد.

حداد تاکید کرد: اگر فدراسیون فوتبال با این موضوع مخالفت کند، قلعه‌نویی در نهایت به استقلال خواهد آمد و روی نیمکت این تیم خواهد نشست. استقلال با قلعه‌نویی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته باشد. بر حضور وی اصرار داریم و مطمئنا قلعه‌نویی به استقلال خواهد آمد.

کد خبر 8663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز