امین میری، بازیکن «پدرخوانده ۲» با اشاره به اینکه بازی این رئالیتی‌شو یک بازی چالش‌برانگیز و سخت است، اعتقاد دارد: بازی‌های معمایی همیشه جذاب، چالش‌برانگیز و پرطرفدار هستند. وی در عین حال می‌گوید: خیلی از مخاطبان از بازی‌ام راضی نبودند و این حق مخاطب است و منِ بازیگر ناراحت نمی‌شوم.

پدرخوانده

به گزارش همشهری آلاین، امین میری، بازیگر و کارگردان درباره دلایل حضورش در فصل دوم مجموعه «پدرخوانده» توضیح می‌دهد: برای حضور در «پدرخوانده» تردید داشتم؛ چراکه تسلط زیادی روی بازی مافیا نداشتم و خیلی کم این بازی را تجربه کرده بودم ولی حضور دوستانم در این مجموعه یکی از اصلی‌ترین دلایلی بود که در «پدرخوانده ۲» حاضر شدم و نکته دیگر این بود که دوست داشتم خودم را در این مدیوم نیز به چالش بکشم و در مقابل دوربین بازی مافیا را تجربه کنم.

خیلی‌ها از من انتقاد کردند

او در عین حال خاطرنشان می‌کند: با وجود اینکه علاقه داشتم خود را به چالش بکشم، پیش از حضور در این مجموعه اصلاً فکر نمی‌کردم «پدرخوانده» تا این حد مخاطب داشته باشد که بازیکنان به شدت مورد قضاوت قرار بگیرند. با این حال تا امروز حضور در این مجموعه برایم اتفاق مثبتی بوده و واکنش‌های بسیار خوبی دیدم اما در هر صورت مورد قضاوت قرار گرفتن دو وجه دارد و خیلی از مخاطبان عملکرد من را دوست نداشتند و به تندی از من انتقاد کردند و بسیاری از بازیکنان حاضر در این مجموعه حتی مورد توهین قرار گرفتند اما از آنجا که من تجربه ایفای نقش‌های منفی را داشتم این توهین‌ها برایم تازگی نداشت می‌توانستم راحت‌تر آنها را تحمل کنم.

میری ادامه می‌دهد: البته باید به این نکته هم اشاره کنم که وقتی شما در یک نقش منفی با واکنش‌های تندی روبرو می‌شوید برایتان بسیار خوشایند است؛ چراکه این اتفاق نشان می‌دهد شما توانسته‌اید نقشتان را به‌خوبی ایفا کنید و این نقش با مخاطب ارتباط برقرار کرده اما در بازی پدرخوانده اینگونه نیست چون شما با شخصیت حقیقی‌تان در مقابل دوربین قرار گرفته‌اید و شخصیت حقیقی شما است که مورد قضاوت قرار می‌گیرد و این می‌تواند تا حدی ترسناک و حتی ناراحت‌کننده باشد.

«پدرخوانده» فقط یک بازی است، جدی نگیریم

بازیگر سریال‌های «مختارنامه»، «نجلا»، «گیلدخت»، «آچمز» و «سقوط» همچنین تاکید دارد: من به شخصه از این واکنش‌ها خیلی ناراحت نمی‌شوم و فکر می‌کنم مخاطب حق دارد وقتی برنامه‌ای را با هیجان دنبال می‌کند واکنشی هم داشته باشد، همانطور که این هیجان برای ما هم در هنگام بازی وجود دارد و ممکن است با دوستان همبازی‌مان برخورد تندی داشته باشیم اما این برخوردهای تند مربوط به همین زمان است و مطمئناً بعد از بازی ادامه نخواهد داشت. کاش مخاطبان هم به این نکته توجه داشته باشند که این فقط یک بازی است و نیازی نیست که اینقدر جدی گرفته شود.

بازیکن «پدرخوانده» در عین حال بیان می کند: یکی از نگرانی‌هایی که برای من و دیگر بازیکنان «پدرخوانده» وجود داشت این بود که حضور در این مجموعه در عملکرد حرفه‌ای ما در حوزه بازیگری یا کارگردانی تأثیرگذار باشد و نگاه مخاطب نسبت به ما تغییر کند. هنوز زمان زیادی از پخش این مجموعه نگذشته اما باید بگویم برای من تا الان «پدرخوانده» تجربه جالبی بوده است.

تفاوت «مافیا» و «پدرخوانده»

این بازیگر درباره تفاوت تجربه بازی «مافیا» در مقابل دوربین هم می‌گوید: یکی از نکاتی که شاید کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد این است که بازی کردن در مقابل دوربین با بازی کردن در جمع دوستانه بسیار متفاوت است. در ضبط مجموعه «پدرخوانده» ما ساعت‌ها مشغول بازی بودیم و چون هر سه بازی را پشت سر هم انجام می‌دادیم پیش می‌آمد که بازی سوم را ساعت ۲ بامداد شروع می‌کردیم. وقتی قسمت اول این مجموعه ضبط شد ما ساعت ۸ صبح در لوکیشن بودیم و ساعت ۵ صبح روز بعد کارمان تمام شد. مشخص است که این شرایط و وجود خستگی بسیار قطعاً در بازی ما تأثیرگذار است.

امین میری در پایان صحبت‌هایش درباره دلایل محبوبیت مجموعه «پدرخوانده» نیز عنوان می‌کند: بازی مافیا برای همه یک بازی جذاب، پرطرفدار و چالش‌برانگیز است و حتی مخاطبی که در خانه مشغول دیدن «پدرخوانده» است می‌تواند با بستن چشم‌هایش به یکی از بازیکنان تبدیل شود و خود را در چالش بازی قرار دهد. از طرفی فضای معمایی این بازی، برنامه «پدرخوانده» را به یک برنامه معمایی تبدیل کرده و این می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت مجموعه «پدرخوانده» باشد.

کد خبر 799659
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدجوادزاهدی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    ۳ نفر مافیا برنده است شهروند می ندازد آقایان ۲ نفر بیرون می رود