گروه مجلات همشهری نشستی را با حضور جناب آقایان فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علی مویدی، رییس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر، منصور براتی، معاون پژوهشی اندیشکده کادراس برای بررسی کارنامه طالبان در مبارزه با مواد مخدر برگزار می کند.

مواد مخدر-همشهري

به گزارش همشهری آنلاین، حدود دو ماه پیش بود که قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد وعده های طالبان در  کاهش تولید مخدرات و همچنین مبارزه با آن سخن گفت. کاظمی که با ایرنا صحبت می کرد این وعده طالبان را بعلت به رسمیت شناخته نشدن حکومت افغانستان در سطح  بین المللی تنها در حد حرف خواند. این در حالی است که کرن دیکر، کاردار سفارت  آمریکا در افغانستان در نشستی با نمایندگان طالبان در باره ریشه کردن مواد مخدر گفت و گو کرده است. 
در همین راستا و براساس آمار و گزارش های داخلی و  بین المللی در باره روند تولید مواد مخدر به روش‌های جدید در بین طالبان و  همچنین مبارزه با مواد مخدر، گروه مجلات همشهری در اقدامی تازه، نشستی را با حضور جناب آقایان فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علی مویدی، رییس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر، منصور براتی، معاون پژوهشی اندیشکده کادراس برگزار می کند. محور این نشست راستی آزمایی و  بررسی کارنامه طالبان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن در طول دو دهه حکومت بر افغانستان و ابعاد آن در سطح بین‌المللی است. این نشست روز چهارشنبه  26 مهرماه  ساعت 14:30 در موسسه همشهری برگزار می شود و حضور عموم در این جلسه آزاد است. اخبار تفصیلی این نشست به زودی در یکی از مجلات تخصصی همشهری به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

کد خبر 798070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha