یک شهرک‌نشین صهیونیست که در روز عملیات طوفان الاقصی برای دقایقی به اسارت رزمندگان حماس در آمده بود، در یک گفت وگوی رادیویی پرده از واقعیت تازه‌ای برداشت.

پلیس اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، یک شاهد عینی ساکن کیبوتس «بئیری» (در نزدیکی غزه) در یک برنامه رادیویی عبری‌زبان در خصوص روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که نیروهای حماس با مهربانی با اسرا برخورد کردند و این پلیس اسرائیل بود که محل نگهداری اسرا را گلوله‌باران کرد.

او گفت: «۴۰ مرد مسلح آمدند و ما را به خانه‌ای بردند؛ آن‌ها با ما مهربانانه برخورد می‌کردند؛ از ما خواستند تا با پلیس تماس بگیریم و هشدار بدهیم که کاری نکنند؛ سپس تیراندازی شدیدی از هر طرف شروع شد؛ بعد از آن یک مرد مسلح که با ما صحبت می‌کرد من را گرفت و به بیرون برد، در آن حین نیروهای پلیس محل نگهداری اسرا را با خمپاره هدف قرار دادند و همه افراد داخل آن از جمله اسرا کشته شدند؛ آن فرد مسلح همراه من نیز دستگیر شد».

این شاهد عینی افرود: «افراد مسلح نمی‌خواستند ما را بکشند، بلکه با اخلاق خوب با ما برخورد می‌کردند و سعی داشتند در آن شرایط وحشت‌آور ما را آرام کنند».

هفته گذشته نیز یک شهرک‌نشین اهل کیبوتس «کفارغزه» در جنوب غرب اراضی اشغالی در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بیان تجربه خود از روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که آن‌ها با مهربانی و بدون خشونت با او و بچه‌هایش برخورد کرده‌اند.

یکی از رزمندگان مقاومت به زبان انگلیسی به او گفته بود: «نگران نباش. ما مسلمان هستیم و به شما آسیب نمی‌زنیم». 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری را از دیوار خانه‌ها بعد از ورود نیروهای مقاومت به آن‌ها منتشر کرده که روی آن‌ها نوشته شده: «قسام کودکان را نمی‌کشد».

کد خبر 797563
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha