مجموع نظرات: ۲
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

طوفان الاقصی بیانگر آن است که امت اسلامی و ملت فلسطین هرگز تسلیم نمی‌شود. این همان فلسطینی است که همه جهان علیه آن توطئه کردند تا این سرزمین را از قلب امت عربی و اسلامی جدا کنند.

هنر-طوفان الاقصی

همشهری آنلاین؛ گروه خانواده: با بالا گرفتن نزاع و درگیری بین رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت سرزمین‌های اشغالی، دل هر انسان آزاده‌ای از دیدن و در جریان قرار گرفتن از وقایع این سرزمین به درد می‌آید. از همدردی اقشار مختلف و ملت‌های مختلف با زبان‌های متفاوت گرفته تا محکوم کردم حملات وحشیانه و ناجوانمردانه این رژیم. تشکل زنان انقلاب اسلامی در این راستا و به منظور محکومیت اعمال ناشایست بیانیه‌ای را صادر کرده است. متن این بیانیه به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

اکنون حرمت، در بستر جهاد فی سبیل‌الله در گرو ایستادگیست. امید آن که مردم مسلمان و انقلابی بیش از پیش قدر مقاومت و جهاد فی سبیل الله را دانسته و در حفظ و حراست از سرزمین اسلامی و قبله مسلمین از هیچ کوششی دریغ نورزدند.

همواره در اشغالگری های رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی؛ زن به عنوان محور و ستون خانواده، ادامه دهنده جریان مقاومت در نگاه تربیتی خود و همچنین حفظ روحیه مقاومت در اهل خانه در به ثمر رساندن نگاه و سبک زندگی اسلامی توام با جهاد و مقاومت الهام بخش جنبش‌های زیادی در سراسر دنیا بوده و هست.

همواره شاهد بوده ایم که چطور زنان در کشورهایی چون یمن، سوریه و فلسطین با صبر و ایستادگی خود در برابر تحریم‌های بین‌المللی و جنگ داخلی، نقش بسیار مهمی در دفاع از حقوق و عزت ملی کشورهای‌شان داشتند. تصویر مادران شهدای فلسطینی در غزه که پس از عمیات‌های موفق فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها شیرینی پخش می‌کنند، یکی از این تصاویر نمادین است. که همواره سیلی محکمی بر صورت رژیم غاصب صهیونیست کوبیده.

حضور زنان و ایستادگی شان و نشان دادن این مقاومت و ادامه سینه به سینه این تفکر به کودکانشان سبب شده تا  رژیم منحوس صهیونیست از درون کوبیده و متلاشی شود و از سر عجز و ناتوانی قتل عام کودکان بی دفاع و مظلوم فلسطین را شروع کند تا جلوی این نسل مقاوم را بگیرد؛ اما او از ایمان و اعتقاد راسخ مسلمین همواره غافل ست؛ چرا که این ایمان همواره نور و امیدی را در قلب جهان اسلام و محور مقاومت زنده نگه میدارد

در خیزش‌های اسلامی، اگر نگوییم طلایه دار؛ اما زنان از وزنه های سنگین تغییر به شمار می‌آیند. اثر گذاری بانوان در پویایی جنبش های اسلامی چه در بطن این جنبش ها و چه غیر مستقیم، موضوعی است که شاید کمتر بدان پرداخته شده است. از زنان مبارز و آزاده می‌توان از «خدیجه حرز» عضو حزب الله لبنان، «عفاف حکیم» مشاور دبیر کل حزب الله لبنان، «شادیه ابوغزاله» نخستین زن شهید فلسطینی، «رزان النجار» و «عهدالتمیمی» زنان فلسطینی، که البته شمار زنان مبارز در اقصا نقاط عالم خارج از وصف و شمارش است.

زنان مسلمان در بحث مقاومت علاوه بر نقش تربیتی خود کمک های زیادی به جبهه مقاومت کرده اند. زنان کشورهای مسلمان در لبنان، سوریه، عراق و به ویژه در فلسطین علاوه بر نقش تربیتی خود، در جنگ های نظامی مستقیم شرکت داشته اند؛ چرا که، آتشی که زنان فلسطینی در دل فرزندان خود روشن نگاه داشتند حال به شکل آتشفشانی درآمده است که در قالب انتفاضه در حال سوزاندن ریشه اشغالگران صهیونیستی است.

تبریک گویی و ایستادگی مادران شهید در فلسطین عصبانیت این رژیم غاصب را بیشتر خواهد کرد و ما شاهد این وحشی گری و نشان دادن خوی حیوانی از غاصبان بی اصل و نصب و دروغین صهیونیست هستیم

قبلتر گفته بودیم که هرگونه توهین و حمله به مقدسات اسلامی موجب انفجار بزرگ در منطقه خواهد شد و شرایطی غیر قابل تحمل برای صهیونیست ها بوجود خواهد آورد؛ طوفان الاقصی اولین اقدام بوده و حال منتظر خشم تمام ملتهای عرب و اسلامی و هر انسان آزاده، شریف ، مقاوم و مجاهد باشید

چرا که به گفته رهبر عزیزمان فلسطین این کشور مظلوم و مقتدر پیروز خواهد شد و رژیم غاصب و دروغین اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و حال نظم نوین جهانی در حال شکل گیریست.

مهم‌ترین ضربۀ طوفان الاقصی زیرسؤال‌بردن نظم ژئواکونومیکی بود که نتیجۀ آن پذیرش ناگزیر اسرائیل می‌شد. ازاین‌حیث، نسبت طوفان الاقصی با کریدور عرب-مد مانند نسبت جنگ ۳۳ روزه با طرح «خاورمیانۀ جدید» است.

طوفان الاقصی یک کاتالیزور بسیار قوی برای روند فرار سرمایه و نیروهای متخصص از اسرائیل خواهد شد که پیش‌تر با اصلاحات نظام قضایی آغاز شده بود. پیش‌ازاین عملیات، سرمایه‌گذاری‌ها به‌ویژه سرمایه‌گذاری‌های خارجی ۹۰ % کاهش‌یافته و ۶۸ % شرکت‌های دانش‌بنیان قصد خروج از فلسطین اشغالی یا انتقال وجوه خود به خارج را داشته‌اند.

کشورهای عربی،دیگر اسرائیل را به رسمیت نمیشناسند و پیمنه ارتش غاصب و کودک کش اسرائیل شکسته شد،

و نقاط ضعفش به چشم آمد

طوفان الاقصی بیانگر آن است که امت اسلامی و ملت فلسطین هرگز تسلیم نمی‌شود. این همان فلسطینی است که همه جهان علیه آن توطئه کردند تا این سرزمین را از قلب امت عربی و اسلامی جدا کنند و می‌خواستند فلسطین تسلیم و نابود شود و طی همه این مدت طولانی برای رسیدن به این هدف شوم خود تلاش کردند. اما به لطف خداوند متعال و آگاهی و صبر و استقامت مردم فلسطین امروز می‌بینیم که به اذن خدا فتح و پیروزی بزرگ در راه است.

و جمله معروف سید حسن نصرالله در عملیات «طوفان الاقصی» تجسم یافت که  اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است

به یاری خداوند متعال این ارتش دو بار در لبنان شکست خورد و اکنون شکست خفت‌بار اسرائیل در غزه و عملیات طوفان الاقصی را با چشم خود می‌بینیم

طوفان الاقصی معادلات جهانی را برهم زد و جبهه مقاومت توانست در جهان وزنه سیاسی بگیرد و به گفته امام خامنه ای این طوفان برای اسرائیل شکستی را داشته که غیر قابل ترمیم است.

. صدها فلسطینی امسال در نتیجه جنایات اشغالگران صهیونیست شهید و مجروح شدند. دشمن هر روز جنایات در کرانه باختری را ادامه داد و در پنجاه سال اخیر 42 هزار نفر در فسلطین مظلوم و مقتدر شهید شدند و حال عملیات "طوفان الاقصی" شروعی ست بر نابودی این رژیم غاصب ...

و حال ما به خواهرانمان در جبهه مقاومت میگوییم؛ این شجاعت شما و مادرانتان در حمایت مردان و تربیت نسلی که آگاه است برای انقلاب اسلامی یک افتخار است. چراکه این مقاومت مشت محکمی را در دهان رژیم دروغین، غاصب و کودک کش صهیونیست کوبیده؛

تشکل زنان انقلاب اسلامی، زنان را به عنوان نمادی از مقاومت و استواری در برابر سختی ها و دشواری ها میداند و تلاش می کند که حمایت و همبستگی زنان جهان اسلام را تحت عنوان زنان مقاومت زنده نگه دارد.

به تبعیت از رهبر عزیزمان,امام  خامنه ای ( مدظله العالی)

جهاد بزرگ و پیروز شما خواهران و برادران فلسطینی، چشم دوستدارانتان در سراسر جهان را روشن کرد. دلهای ما در صحنه‌ی مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام و استمرار پیروزیهای شما، دائم است. وعده‌ی الهی راست است که فرمود: وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه، و شما پیروزی نهائی را خواهید دید ان‌شاءالله و بحوله و قوّه الهی

مهسا فرزان

دبیر تشکل زنان انقلاب اسلامی»

کد خبر 797192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha