دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تشدید برخورد با خودروهای متخلف گفت که جریمه پارک دوبله دو هفته توقیف است.

سرهنگ سید هادی هاشمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آرم‌های سال 87 طرح ترافیک از سه‌شنبه (اول اردیبهشت) غیر معتبر است، افزود: بر این اساس خودروهایی که از روز سه‌شنبه فاقد آرم‌های جدید طرح ترافیک هستند، در صورت ورود به محدوده طرح ترافیک غیر مجاز محسوب شده و از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه در تهران بین 850 تا یکهزار دستگاه خودرو رانندگان متخلف توقیف و روانه پارکینگ می‌شود، گفت: همچنین 2هزار و 500 تا 3 هزار وسیله نقلیه غیر مجاز نیز روزانه در تهران قفل چرخ می‌خورند که بدین ترتیب باید گفت که روزانه حدود 4 هزار وسیله نقلیه متخلف در تهران توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهایی که اقدام به پارک دوبله می‌کنند خبرداد وگفت: بر این اساس تمامی خودروهای شخصی و سواری و خودروهای حامل فراورده‌های لبنی، تجهیزات اداری، تجاری، دارویی و ... از دوشنبه هفته آینده ـ هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ـ در صورتی که هنگام تخلیه بار اقدام به پارک دوبله و انسداد معبر کنند، چه راننده حضور داشته باشد و چه نداشته باشد توقیف و به دلیل انسداد محور قطع جریان ترافیک و ایجاد ناامنی و اختلال در عبور و مرور و به هم خوردن نظم ترافیک وسیله نقلیه آنها از یک رو زتا یک هفته توقیف می‌شوند.

وی تاکید کرد: رانندگان تهرانی از توقف دوبله جدا پرهیز کنند چرا که تیم‌های آشکار و نامحسوس و تیم‌های موتورسوار و جرثقیل‌های راهنمایی و رانندگی از هفته آینده به شدت با این تخلف در پایتخت برخورد می‌کنند.

کد خبر 79483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز