مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران گفت:مردم از کیف پول شهروندی استقبال قابل توجهی داشتند و از هفته گذشته که اجرای طرح آغاز شده، بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را نصب کرده‌اند.

جهانی

به گزارش همشهری آنلاین؛ سعید جهانی با اعلام اینکه در تمام ایستگاه‌های مترو به ویژه گیت‌های ورودی، بارکدخوان نصب شده است، اظهار کرد: ممکن است در گیت‌های خروجی تعداد دستگاه‌های بارکدخوان کمتر باشد اما حداقل در هر ایستگاه در یک گیت خروجی، دستگاه نصب شده است.

او با اشاره به نصب دستگاه‌ها در ایستگاه‌های بی‌آرتی نیز خاطرنشان کرد: تعدادی از ایستگاه‌ها پیش از این نیز دستگاه نداشتند و نصب دستگاه مقرون به صرفه نبوده اما در ایستگاه‌هایی که نیروی انسانی مستقر دارند، دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه نقص‌ها و ایرادها در حال رفع است، یادآور شد: با توجه به تماس‌های مردم با مراکز تماس شهرداری و ثبت نظرات در سایت‌های مختلف، در حال بروزرسانی اپلیکیشن و رفع نواقص هستیم.

جهانی با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از کیف پول شهروندی، تصریح کرد: از هفته گذشته که اجرای طرح آغاز شده، بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را نصب کرده‌اند.

گفتنی است با اجرای این طرح دیگر نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی برای شارژ کارت بلیت نیست و شهروندان پس از شارژ حساب خود در کیف پول شهروندی می‌توانند از طریق QR کد پرداخت هزینه را در مترو انجام دهند. علاوه بر حذف سقف اعتباری، در صورت مفقودی کارت بلیت امکان بازگشت اعتبار با ساز و کارهای پیش‌بینی شده در اپلیکیشن وجود دارد، صورت مفقود شدن کارت بلیت و جلوگیری از سوء استفاده سایر افراد از کارت مفقودی، شهروندان به راحتی با مراجعه به حساب کاربری خود، کارت را باطل کنند.

کد خبر 792232
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha