دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

بسیاری در فضای مجازی گفته‌اند که از دولت و ملت عراق به عنوان میزبانان شایسته این همایش بزرگ جهانی و به خاطر میزبانی کریمانه از زائران ایرانی و همچنین همه زائران کشورهای همسایه و اقصی نقاط عالم تشکر می‌کنیم.

گروه دیپلمماتیک - همشهری آنلاین: کلیپ زیبایی در تشکر از مردم عراق در ایام اربعین منتشر شده است. مردمی که در این مدت خالصانه در خدمت زائران اربعین بودند.

کلیپ به ۵ زبان عربی، فارسی، ترکی، انگلیسی و هندی تولید شده و به نظر می‌رسد که انجام چنین کاری بسیار هوشمندانه صورت گرفته است. همزمان با پایان مراسم اربعین هشتگ‌های #نشکرالعراق، #تنکس_عراق و #شکرا_یاخدام_الحسین در فضای مجازی داغ شد. در این هشتگ‌ها، کاربران فضای مجازی از مردم عراق بابت سخاوت‌شان در میزبانی از زائران تشکر کردند. امسال هم به رغم مشکلات از جمله گرمای هوا، سیل ارادتمندان از ایران و اقصی نقاط جهان به طرق مختلف راهی سرزمین عراق شدند و در مسیر رسیدن به کربلای معلی طی طریق کردند.

بسیاری در فضای مجازی گفته‌اند که از دولت و ملت عراق به عنوان میزبانان شایسته این همایش بزرگ جهانی و به خاطر میزبانی کریمانه از زائران ایرانی و همچنین همه زائران کشورهای همسایه و اقصی نقاط عالم تشکر می‌کنیم. همچنین برخی کاربران گفته‌اند از مهمان‌نوازی کریمانه مردم عراق که هر سال دار و ندار خود را در طبق اخلاص تقدیم زوار سیدالشهدا قرار می‌دهند تشکر شایسته و ویژه داریم.

کد خبر 787699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha