اسماعیل کوثری، اقبال شاکری ، سید علی یزدی‌خواه با همراهی تورج فرهادی از محل ساخت و ساز غیرمجاز و رفع خلاف از این محدوه در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ بازدید کردند و شهردار منطقه در این بازدید گفت: ۸۰ درصد ساخت و سازها در دهه‌های گذشته به صورت غیر مجاز ساخته شده بود.

ساختمان‌های غیرمجاز نیمه تخریب شده در خلازیر

به گزارش همشهری آنلاین، سردار اسماعیل کوثری در خصوص پیشگیری و کنترل ساخت و سازها گفت: ما در جمهوری اسلامی خدمت گذار مردم هستیم و تلاش خواهیم کرد با اخذ مصوبه از شورای تأمین استان از این اقدام به شکل سیاسی و امنیتی پشتیبانی کنیم و مانع گسترش ساخت و سازهای غیر قانونی شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درخصوص ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر تأ‌کید کرد: این موضوع باید در سطح استان و کشور به منظور مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادها پیگیری شود.

در ادامه اقبال شاکری اقدامات ارزنده مدیریت شهری به منظور مقابله با ساخت و ساز ساختمان‌های نا ایمن را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: باید این اقدامات با اقتدار و همت مضاعف ادامه پیدا کند و در صورت نیاز به حمایت و پیگیری، ما در کنار شهرداری خواهیم بود.

پیگیری تکمیل شبکه فاضلاب در دو سال

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری معضل تکمیل شبکه فاضلاب در محدوده ناحیه سه خاطر نشان کرد: طی تماس تلفنی با مسئولان این شرکت مقرر شد ادامه شبکه فاضلاب به طول ۶ کیلومتر در دو سال و همچنین اقداماتی نیز در خصوص کنترل فاضلاب و جمع آوری آب‌های سطحی در این محدوده  اجرایی ‌شود.

بازدید چند نماینده مجلس از رفع تخلف‌های منطقه ۱۹ | فرهادی: ۸۰ درصد ساخت و سازهای چند دهه گذشته غیرمجاز بود

سید علی یزدی خواه مبارزه با فساد و ایستادگی در برابر مافیای ساخت و ساز غیر مجاز را نشان از اقتدار مدیریت شهری در برخورد با قانون شکنان عنوان و این اقدامات را مهم و موثر بیان کرد.

استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۱۹ نیازمند همت ملی است

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه بیان کرد: این منطقه با وجود چالش‌ها، به عنوان فرصت اقتصادی بزرگ می‌تواند خدمات دروازه‌ای  گسترده‌ای ارائه کند و برای رسیدن به این خواسته نیازمند همت ملی هستیم.

فرهادی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد ساخت و سازها در دهه‌های گذشته به صورت غیر مجاز ساخته شده بود، گفت: طی اطلاع رسانی عمومی و نصب بنرهای هشدار در حال حاضر ۱۳۲ ساختمان بلند مرتبه به صورت داوطلبانه اقدام به کاهش مازاد طبقات می‌کنند که پس از آن در صورت اخذ تاییدیه نظام مهندسی مبنی بر استحکام بنا، رفع خلاف از سوی شهرداری منطقه برای مالکان صادر می‌شود.

براساس این گزارش سردار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی، اقبال شاکری عضو کمیسیون  عمران، سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با همراهی تورج فرهادی و مدیران شهری از رفع خلاف ساختمان های غیر مجاز در معابر موزاییک سازی، همکار ماشین، فاطمه الزهراء، سید احمد خمینی، موزاییک سازی و... بازدید و از این اقدام شهرداری منطقه ۱۹ تقدیر کردند.

کد خبر 786172
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha