مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۵۵
۰ نفر

گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد مدیریت ترافیک را از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین مدیریتهای جهان دانست و تاکید کرد: حل معضل ترافیک نیازمند تلاش همه دستگاهها و عزم ملی است.

احمدی نژاد که صبح دیروز در سومین کنفرانس منطقه‌ای مدیریت ترافیک در مرکز همایشهای صدا و سیما سخن می‌گفت با تاکید براین نکته که مدیریت ترافیک باید هم مدیریتی کلان نگر و هم جزیی‌نگر باشد افزود: این مدیریت همه جامعه را در بر می‌گیرد و حتی کسانی که سفر نمی‌کنند متأثر از تبعات سفر هستند.

رئیس جمهوری اتلاف وقت، آلودگی هوا و حوادث و خسارت ناشی از آن را از جمله تبعات منفی ترافیک و حمل و نقل دانست  و گفت: مدیریت ترافیک باید برای به حداقل رساندن این تبعات برنامه‌ریزی کند.

وی آموزش هدفمند و حضور سازمان یافته و عالمانه پلیس را از کارهای  مؤثر و زودبازده  دانست و گفت: آموزش هدفمند به سرعت تأثیر مثبت خود را بر فرهنگ ترافیک بر جا خواهد گذاشت و آموزش مستمر می‌تواند به رانندگان در کاهش حوادث کمک کند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه انسانها به لحاظ روانی هرگاه احساس کنند که تحت نظارت هستند رفتار خود را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: اگر حضور پررنگ و با برنامه پلیس را در جاده و خیابانها داشته باشیم به کنترل رفتار رانندگان منجر خواهد شد.

رئیس جمهوری همچنین از مردم نیز خواست با رعایت قوانین و احترام به مقررات، دستیابی به این هدف مهم را تسهیل نمایند.

کد خبر 7849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز