هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران‌شناسی همشهری با عنوان «در جستجوی عطر نان در طهران» فردا پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نان

به گزارش همشهری آنلاین، در میان ما ایرانی‌ها یک باور عامیانه است که استشمام عطر  و بوی نان باعث کاهش افسردگی می شود. البته ناگفته نماند که  خوردن نان با غذا آنقدر رایج و عادی است که نمی‌توانیم زندگی بدون نان را تصور کنیم. در واقع نان پای ثابت سفره‌ها و وعده غذایی ماست.

اگر علاقه‌مند سفر به تاریخ و سرگذشت نان در تهران هستید، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران‌شناسی همشهری را با عنوان «در جستجوی عطر نان در طهران» از دست ندهید. شرکت‌کنندگان در این تور جذاب با گشت و گذار در دل محله‌ها از کارخانه تولید آرد در سه‌راه آذری، محله امیریه و قدیمی‌ترین نانوایی سنگکی تهران، سیلوی تهران اصلی‌ترین مکان نگهداری آرد در پایتخت، میدان محمدیه، تیمچه وکیل‌التجار و تاپوهای نگهداری گندم، میدان قزوین و راسته پخت نان سنتی، میدان صاحب جمع و انبار گندم دیدن می‌کنند و با قصه‌های جالب مرتبط با نان از جمله ترور اسماعیل خان  آشنا می شوند.

روای این سفر تاریخی در دل کوچه پس‌کوچه‌های تاریخ «نصر الله حدادی» تهران شناس و کارشناسان سیلوی تهران هستند.

اگر مشتاق سفر با این تور هستید روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه ساعت ۷:۴۵  می توانید به نشانی میدان شهدا، بعد از خشکبارچی، بن بست سرو، پلاک ۱۶۴۰، زینبیه رسانه مراجعه کنید. البته قبل از حرکت عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۲۵۱  ارسال کنید و در ساعت اداری با شماره ۲۳۰۲۳۴۵۳ تماس بگیرید.

کد خبر 784709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha