مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.

بلیت هواپیما

 به گزارش همشهری آنلاین، محمد حبیب‌الهی با توجه به آخرین وضعیت عملیات اربعین در فرودگاه‌ها افزود: آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در فرودگاه‌ها از طریق روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات به هیچ عنوان برای تهیه بلیت در فرودگاه‌ها حاضر نشوند و بلیت‌های عتبات عالیات را از آژانس‌ها یا سایت‌های فروش بلیت هواپیما خریداری کنند.

وی افزود: مردم از طریق سامانه ۱۹۹ و مراجعه به سایت رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی www.airport.ir می‌توانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در حوزه فرودگاهی قرار بگیرند.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه‌های عامل اربعین ۱۴۰۲، گفت: با انجام عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور تمامی فرودگاه‌ها از آمادگی کامل جهت برقراری پروازهای اربعین و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) برخوردار هستند.

حبیب‌الهی بیان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم، موانع پیش‌روی فرودگاه‌های عامل اربعین برطرف شده و به‌زودی شاهد برپایی عملیاتی در شأن زائران حسینی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: عملیات اربعین از ۲۷ مرداد آغاز و ۲۵ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها در این عملیات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 780642
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha