رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق زمان پیش بینی شده ۱۸۶ هزار میلیارد تومان اوراق را منتشر خواهیم کرد.

اوراق

به گزارش همشهری آنلاین، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک رسانه ای مسئولان اقتصادی دولت در خصوص عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت:  تلاش کردیم انضباط پولی آسیب نبیند و با در اختیار داشتن  قانون  و با استفاده از  ظرفیت و ابزارهای  تامین مالی دولت از انتشار اوراق مالی و تامین مالی هزینه های جاری استفاده نکنیم.

او گفت: اخیرا طبق زمان بندی انتشار اوراق ۱۸۶ هزار میلیارد پیش بینی شده است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع و تکمیل طرح های عمرانی آغاز کرده ایم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جهت انضباط مالی باید تمامی تعهدات را به موقع پرداخت کنیم و اوراق انتشار یافته در سال های گذشته را ارائه دهیم.

 منظور گفت: تمام مصوبات سفر های استانی  به صورت کامل  برای امسال  پرداخت شده است و طرح و پروژه آثار و منابع مالی را تعیین کرده ایم.همچنین در دو سال گذشته ۴۰ طرح به بهره برداری رسید که یکی از این طرح ها پاتاوه_  دهدشت بود و  راه آهن میانه _  اردبیل یکی دیگر از این پروژه ها بوده است و   ما پروژه زیر ساختی  مهم در همه حوزه ها از جمله بیمارستانی، فاضلاب، طرح های نیروگاهی پالایشگاهی با سرعت تکمیل کرده ایم.

کد خبر 779182
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha