مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای ایجاد تسهیلات ترافیکی سیزدهم فروردین طرح ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، براساس این طرح حرکت وسایل نقلیه سنگین به استثنای کامیون‌ها و تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24، سیزدهم فروردین در معابر شهر تهران و جاده‌های مخصوص و قدیم کرج، جاده کن و سولقان، جاده لشکرک و بزرگراه‌های افسریه، شهید دوران، بعثت و فدائیان اسلام، شهرزاد ممنوع است.

همچنین حرکت موتورسیکلت، موتور سه چرخ و وسایل نقلیه کندرو از ساعت 6 تا 24 همین روز در خیابان‌های ولیعصر از میدان ونک به سمت شمال، شهید باهنر، شهید رجایی و بزرگراه‌های چمران، شیخ فضل‌الله نوری، مدرس، آیت‌الله صدر و آفریقا ممنوع است.

 چند توصیه برای راهپیمایی در طبیعت

راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در صورت ضرورت و سنگینی ترافیک محدودیت‌هایی به این شرح نیز اعمال می‌شود:

خیابان آزادی ازمیدان‌های آزادی و انقلاب اسلامی از ساعت 16 تا 21 غرب به شرق یکطرفه می‌شود که در این صورت مسیر حرکت اتوبوس]‌های شرکت واحد از خیابان‌های کاوه، ساسان، میدان توحید، ستارخان، میدان دوم صادقیه، بزرگراه جناح خواهد بود.

همچنین رفت آمد به فرودگاه مهرآباد و پایانه غرب نیز از بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، جناح، خیابان‌های مخابرات، شهید رحمانی و جاده مخصوص کرج انجام خواهد شد.

در خیابان‌های پاسداران ازمیدان نیاوران و میدان نوبنیاد از ساعت 16 تا 21 شمال به جنوب و خیابان اقدسیه از جنوب به شمال و شرق به غرب یک طرفه می‌شود.

همچنین در سه راهی لشکرک تهرانپارس از ساعت 16 تا پایان ترافیک محدودیت‌هایی اعمال می‌شود و ترافیک ورودی به سمت جنوب و و در نهایت بزرگراه‌های بابایی و صدر هدایت می‌شود.

در جاده دماوند نیز از سمت تهران به آبعلی از ساعت 7 تا 13 یک طرفه است و از ساعت 16 از آبعلی به سمت تهران یک طرفه می‌شود.

در خیابان هنگام نیز از تقاطع سه راهی دوازدهم تا تقاطع هنگام بلوار لویزان و ضلع غربی پادگان لویزان از ساعت 7 تا 13 جنوب به شمال و از ساعت 16 تا 22 شمال به جنوب یک طرفه است.

راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: از آنجایی که ارتکاب تخلفات مهم و حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، تغییر مسیر ناگهانی، رعایت نکردن حق تقدم، استفاده نکردن از کمربند ایمنی، رعایت نکردن ظرفیت خودروها، سوار کردن مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه به ویژه وانت، صندوق عقب خودرو، سمت چپ راننده و توقف در نقاط ممنوعه می‌تواند زمینه و بستر حوادث را فراهم کند، بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود با عوامل مستقر همکاری و مقررات راهنمایی و رانندگی را کاملا رعایت کنند

کد خبر 77872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز