بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین بر این باور است که لیونل مسی تصمیم درستی اتخاذ کرد که به اینترمیامی پیوست و از انتقال تابستانی به بارسلونا یا الهلال صرف نظر کرد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، بازیکنان کمی که با برنده هفت توپ طلا در بارسلونا و آرژانتین بازی کرده‌اند، مسی را به خوبی ماسکرانو می‌شناسند. هافبک سابق تیم ملی آرژانتین از هم‌تیمی قدیمی خود به عنوان بهترین بازیکن در جهان ستایش کرد و گفت که انتقال او به ایالات متحده بهترین گزینه برای زندگی شخصی و حرفه‌ای اوست. مسی بازگشت احتمالی به بارسا و پیشنهاد سودآور تیم الهلال عربستان را رد کرد تا به حرفه خود در لیگ ایالات متحده ادامه دهد.

ماسکرانو در مصاحبه‌ای گفت: «پس از جام جهانی، مسی هر بحثی (بر سر بهترین بازیکن) را حل کرده است. مسی بهترین بازیکنی است که من تا به حال دیده‌ام. مسی در میامی بسیار خوشحال به نظر می‌رسد؛ او نه‌تنها از فوتبالش لذت می‌برد، بلکه در زندگی و در کنار خانواده‌اش هم اوقات خوشی را می‌گذراند. این چیزی است که ممکن است در جایی دیگر سخت به دست آید.»

مسی دوران حضورش در اینترمیامی را عالی شروع کرد و در سه بازی پنج گل به ثمر رساند. به نظر می‌رسد اوضاع در خارج از زمین نیز به‌خوبی پیش می‌رود، زیرا او رابطه نزدیکی با دیوید بکهام مالک باشگاه برقرار کرده است. مسی و همسرش آنتونلا روکوزو هر دو از زمان ورودشان به ایالات متحده برای صرف شام با بکهام و شریک زندگی‌اش ویکتوریا دیده شده‌اند.

مسی قراردادی دو فصل و نیمه امضا کرد که حداقل تا پایان فصل ۲۰۲۵ لیگ ام ال اس در اینترمیامی باقی خواهد ماند. این رقابت‌ها در حال حاضر در تعطیلات نیم‌فصل است، اما مسی قرار است یکشنبه شب به همراه تیم جراردو 'تاتا' مارتینو مقابل اف سی دالاس به بازی‌های جام اتحادیه برگردد.

کد خبر 778602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha