معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: روزانه ۴۰۰ عملیات و خدمت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ارائه می‌شود.

ایستگاه آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران صبح امروز - شنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۲- در پنجاه و هشتمین پویش امید و افتخار و در آیین افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی افسریه، شهرری و پروژه برج شبیه‌ساز ۱۵طبقه با کاربری آموزشی و عملیاتی در صالح‌آباد با بیان اینکه آتش نشان مصداق کلمه جان‌برکف‌ است. اظهار کرد: ما  در تهران ۷۰هزار داوطلب همکاری با سازمان آتش نشانی داریم که برای مسئولان آموزنده است.

او با پرداختن به برج صالح آباد گفت: برج شبیه‌ساز ۱۵طبقه با کاربری آموزشی و عملیاتی در صالح‌آباد پیام «پیشگیری از درمان بهتر است» را به همراه دارد. هرچه بیشتر سطح آگاهی مردم افزایش پیدا کند، ماموریت های سازمان آتش نشانی کاهش پیدا می‌کند.

نظری ادامه داد: در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روزانه ۴۰۰ عملیات و خدمت ارائه می‌شود. افتتاح های امروز زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه را کاهش می دهد و منشا خیر در مناطق ۱۵ و ۲۰ خواهد بود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه اگر ارتقای سطح ایمنی رخ دهد شاهد آرامش بیشتری در جامعه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: انشالله در بحث آموزش بتوانیم مردم را همراه خود کنیم.

کد خبر 767586
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha