گفته می‌شود که آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی هم می‌خواهد او به بارسلونا بازگردد، زیرا یکی از فرزندانش در پاریس مشکلات زیادی دارد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، برنده جام جهانی ۲۰۲۲ پیش از این، جدایی خود را از پاری سن ژرمن اعلام کرده بود و اکنون پیشنهادهای خود را برای تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش می‌سنجد. پدر مسی به این موضوع اشاره کرده که این مهاجم پس از پذیرفتن برنامه مالی بلوگرانا در لالیگا دوست دارد به نیوکمپ بازگردد و این باشگاه شبانه‌روز در تلاش است تا این اسطوره را به کاتالونیا برگرداند.

بازگشت مسی به یک علت دیگر هم می‌تواند با سرعت بیشتری انجام شود، زیرا طبق گفته جرارد رومرو، روکوزو هم همسرش را برای انتقال به بارسلونا تحت فشار قرار داده است، زیرا یکی از فرزندان آنها در دوران حضور او در پاریس متحمل رنج زیادی شده است. خانواده بازگشت به اسپانیا را ترجیح می‌دهند، جایی که مسی بخش عمده‌ای از زندگی خود را سپری کرده است و هر سه فرزندش در آنجا متولد و بزرگ شده‌اند.

گل قبلاً تأیید کرده بود که مسی در دیدار روز دوشنبه با هیات عربستان سعودی درخواست کرده است تا انتقالش به الهلال را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد، که این گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت او به بارسلونا را بیشتر کرد. با این حال، ستاره آرژانتینی ممکن است مجبور شود به دستمزدهای کمتر رضایت دهد، زیرا نمایندگان عربستان به اطرافیان مسی اطلاع دادند که پیشنهاد آنها با ۵۰۰ میلیون یورو در سال (۴۳۵ میلیون پوند / ۵۴۱ میلیون دلار) که در حال حاضر روی میز است متفاوت است.

بارسلونا در حال حاضر پیشتاز برای جذب مجدد مسی است، اما پیشنهادات دیگری از سوی تیم‌هایی مانند اینترمیامی و چندین تیم لیگ برتری همچنان روی میز است.

کد خبر 765171
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م. IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    4 0
    به بارسا برگرد