یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

آیین معرفی کتاب «فرزند بیشتر، آینده بهتر» در قالب ویژه‌برنامه هفته ملی جمعیت با حضور «مجید فرج‌زاده فسائی» استاد موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) قم و مولف و پژوهشگر حوزه خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

666666666666666666666666

به گزارش همشهری آنلاین، این کتاب با یازده فصل به موضوعاتی چون ضرورت فرزندآوری، نقش فرزندآوری، عوامل بازدارنده زوجین از فرزندآوری در دهه اخیر، عوامل تقویت‌کننده فرزندآوری، رابطه فرزندآوری با شادی خانواده، وضعیت فرزندآوری در ادیان و مذاهب، تک‌فرزندی، وظیفه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی نسبت به فرزندآوری، زنده به گور کردن نوزاد و سقط جنین می‌پردازد.

مطالب این کتاب بر پایه تحقیق شکل گرفته و مستند است و بیش از صد مقاله در این زمینه بررسی شده است و با بعضی از خانواده‌های بدون فرزند و یا تک‌فرزند و همچنین خانواده‌هایی که فرزندان متعدد دارند گفت‌وگو انجام شده است.

همچنین مقدمه کتاب به قلم آیت‌الله «احمد بهشتی» نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری و عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی تهران است.

کتاب «فرزند بیشتر، آینده بهتر» را انتشارات نینوا در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت، ساعت ۱۰، به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

کد خبر 760072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha