بیست و دومین تکه از پایتخت برخلاف سایر مناطق تهران، شبکه فاضلاب شهری ندارد. این موضوع برای ساکنان و شهروندان این منطقه معضلات و مشکلات بسیاری را رقم زده است. از استشمام بوی نامطبوع گرفته تا سرازیرشدن فاضلاب در خیابان‌ها.

فاضلاب منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، «فرید ظهیری» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه۳ شهر تهران در این‌باره خبر خوشی به اهالی  منطقه ۲۲ می‌دهد که بخشی از این مشکلات برطرف می‌شود.

گویا قرار است حدود ۳۵ هزار مترمکعب از شبکه فاضلاب  این منطقه در ماه آینده با حضور وزیر نیرو افتتاح شود. : «اکنون ۸۲ هزار متر مکعب شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه۲۲ در حال ساخت است که تا پایان فصل بهار بخشی از آن به بهره برداری می‌رسد. همچنین تکمیل و راه‌اندازی تصفیه خانه ششم آب و فاضلاب که در منطقه ۲۲ واقع شده یکی از اولویت‌های مهم ما محسوب می‌شود تا به واسطه آن فاضلاب جمع آوری شده در این منطقه به خطوط اصلی برسد.» ظهیری به  وسعت ۳ هزار و ۹۰۰ هکتاری فضای سبز این منطقه و دغدغه های آبیاری آن اشاره می کند: «ساخت مخازن آب برای آبیاری  فضای سبز بوستان جنگلی چیتگر  ۹۰ درصد پیش رفته که بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای شرکت آب و فاضلاب هزینه داشته است.»

کد خبر 758599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha