سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
۱ نفر

همگی نوجوان و جوان هستند اما تعدادی قطعه صنعتی ساخته و عده‌ای هم طراحی اپلیکیشن و نرم‌افزار انجام داده‌اند. برخی هم آموخته‌های خود در زمینه آشپزی و شیرینی‌پزی را جمع‌آوری و در نمایشگاه توانمندی‌های هنرستان‌های منطقه ۲ به نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی در کانون فرهنگی تربیتی قدس شهرک غرب، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان ۲۱ هنرستان منطقه ۲ برپا شده است. در غرفه‌های این نمایشگاه هنرجویان هنرستان‌ها آموخته‌های خود در مدت تحصیل را به نمایش گذاشته‌اند. به گونه‌ای که از هنرستان هتلداری، دانش‌آموزان آموخته‌هایشان در زمینه شیرینی‌پزی و آشپزی نشان می‌دهند و رشته‌های برق و الکترونیک سازه‌هایی را ساخته‌اند.

این نمایشگاه به تازگی با حضور مدیران افتتاح شده و «قاسم فهیمی» معاون آموزش متوسطه منطقه ۲می گوید: «در نمایشگاه شاهد بروز و ظهور استعدادهای درخشان بی‌شماری در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و هنری در میان دانش‌آموزان منطقه هستیم و این امکان برای همه و به‌ویژه دانش‌آموزان پایه نهم وجود دارد تا از این نمایشگاه دیدن کنند.»

کانون فرهنگی تربیتی قدس در شهرک غرب، خیابان ایران زمین قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز تا نیمه اول اردیبهشت ماه برای تماشای دستاوردها به این مکان مراجعه کنند.

دستاوردهای دهه هشتادی‌ها در ایران زمین

کد خبر 757516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha