هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر از کاپیتان شدن او با پوشیدن پیراهن شماره ۷ خود صحبت کرد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از indianexpress، به محض ورود کریستیانو رونالدو به النصر، پیراهن شماره ۷ تحویل او داده شد و ماشاریپوف گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نمی‌خواست این پیراهن نمادین را به ستاره سابق رئال مادرید بدهد رد کرد.

کریستیانو رونالدو که ماه گذشته قراردادی دو سال و نیمه با النصر امضا کرد، ماه گذشته در اولین بازی خود در لیگ برتر عربستان مقابل الاتفاق کاپیتان شد.

هم‌تیمی او جلال‌الدین مشاریپوف در مورد اینکه تیم چه واکنشی در مورد کاپیتان شدن فوق ستاره پرتغالی در همان ابتدا نشان داده است، صحبت کرد.

به گزارش دیلی اکسپرس، هافبک ازبکستانی به Sports.ru گفت: «اگر بقیه بازیکنان کاپیتان رونالدو باشند، کمی عجیب است. ما انتظارش را داشتیم. کاپیتان سابق ما با کمال میل و بدون هیچ مشکلی بازوبند را به کریستیانو رونالدو سپرد. به نظر من این بهترین کار است و غیر از این نمی‌تواند باشد.»

ماشاریپوف همچنین گزارش‌هایی مبنی بر عدم تمایل او به دادن پیراهن نمادین شماره ۷ به ستاره سابق رئال مادرید را رد کرد.

او ادامه داد: «زمانی که رونالدو آمد، بسیاری از مردم شایعاتی در مورد جدایی من از تیم پخش کردند و انواع اخبار نادرست منتشر شد. قبل از آمدن کریستیانو، بسیاری از مردم از من پرسیدند: "آیا شماره ۷ را به او می‌دهی؟" چگونه می‌توانی آن را ندهی؟! او کریستیانو رونالدو است!" همیشه باید به چنین بازیکنانی احترام گذاشت! بعد از دادن شماره‌ام، خیلی‌ها تصور می کردند که از تیم جدا خواهم شد. اما من بدون هیچ مشکلی شماره‌ام را به او دادم. صحبتی هم از رفتن من نشد. هم باشگاه و هم مربی می‌خواستند من در تیم بمانم. من با این تیم قرارداد دارم. فقط به خاطر آمدن رونالدو شماره‌ام را عوض کردم. این بازیکن یکی از دو بازیکن برتر دنیاست. نیازی به صحبت بیشتر نیست.»

رونالدو، برنده ۵ توپ طلا که در رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد بازی کرد، ظاهرا پس از رد پیشنهادات از اروپا، آمریکای شمالی و فراتر از آن، قراردادی تا ژوئن ۲۰۲۵ با النصر امضا کرد.

گزارش‌های رسانه‌ای مدعی شده‌اند که ستاره پرتغالی احتمالا سالانه ۲۰۰ میلیون دلار از این قرارداد درآمد داشته باشد که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می‌کند.

کد خبر 740509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CR7 IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    19 7
    رونالدو مثل همیشه دوست دارم و تو بهترین بازیکنی نه اون مسی ....