رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره لوایح عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال آینده توضیحاتی ارائه داد.

آخوندی شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به لوایح عوارض و بهای خدمات سال آینده گفت: این اقدام بر اساس تأکید وزارت کشور است. باید اجازه دهیم موارد پیشنهادی شهرداری در شورا قرائت شود و بعد تصمیم گیری شود. اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

او با بیان اینکه قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شورا تصویب شد، اظهار کرد: بر اساس این قانون باید عناوین جدید بهای خدمات به تصویب می‌رسید و برای سال ۱۴۰۲ باید بها را بر اساس عناوین جدید به تصویب برسانیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه این اقدام بر اساس تأکید وزارت کشور است، گفت: این موارد پیشنهاد شهرداری است و باید اجازه دهیم در شورا قرائت شود و اینکه مباحثی را به دروغ منتشر کنیم اتفاق خوبی نیست.

آخوندی تصریح کرد: چهار سال شهر را تعطیل کردند و کاری هم انجام ندادند و امروز دروغ می‌گویند. چهار سال با دروغ قدرت را به دست گرفتند و امروز نیز با دروغ، افراد را مشغول می‌کنند. نباید به این مباحث توجه کنیم چون از خدمت به مردم باز خواهیم ماند.

او افزود: هر آنچه در شورا بررسی می‌شود به صورت زنده برای مردم پخش خواهد شد و مجددا تأکید می‌کنیم آنچه در شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد بر اساس تأکید وزارت کشور است.

دریافت هزینه نگهداری و عوارض از قبور بهشت زهرا صحت دارد؟ | واکنش صریح سخنگوی شهرداری تهران

توضیح چمران درباره نرخ بهای خدمات بهشت زهرا | این مبلغ عوارض نیست

کد خبر 739595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha